Πρόκειται για οπαδούς της εθνικής ομάδας χάντμπολ της ΠΓΔΜ, οι οποίοι παρακολουθούν το παιχνίδι της χώρας τους με τη Σλοβενία από γιγαντοοθόνη, σε πλατεία των Σκοπίων.
Ενημέρωση για την Ελληνική και την παγκόσμια ναυτιλία. Όλη η ηλεκτρονική και έντυπη ενημέρωση σε ένα blog. -Information about the Greek and international shipping.
Οι Κινέζοι θέλουν να αγοράσουν πάλι... Ελλάδα
Η ενίσχυση της συνεργασίας στους τομείς της ναυτιλίας, του τουρισμού και της ναυπήγησης πλοίων εξετάζεται μεταξύ ελληνικής και κινεζικής πλευράς, όπως αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε σήμερα, στο υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ο υπουργός, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με τον υφυπουργό Εθνικής Επιτροπής Μεταρρυθμίσεων και Ανάπτυξης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, κ. Ζανγκ Ξιαοκιάνγκ.
Προσάραξη Φ/Γ «Αγιος Γεώργιος» στην Καβάλα
Στο σημείο έσπευσαν προς παροχή βοήθειας πλωτό περιπολικό του Λιμενικού, ρυμουλκά και δύτης.
Σε αμμώδη βυθό περίπου εκατό μέτρα από την ακτή προσάραξε χθες το βράδυ το Φ/Γ «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν. Πάτρας 54, κατά τη διαδικασία πρόσδεσης στο δυτικό προβλήτα του λιμένα Ν. Καρβάλης, προερχόμενο από την Πάτρα κενό φορτίου, με 10 άτομα πλήρωμα.
Σε αμμώδη βυθό περίπου εκατό μέτρα από την ακτή προσάραξε χθες το βράδυ το Φ/Γ «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» Ν. Πάτρας 54, κατά τη διαδικασία πρόσδεσης στο δυτικό προβλήτα του λιμένα Ν. Καρβάλης, προερχόμενο από την Πάτρα κενό φορτίου, με 10 άτομα πλήρωμα.
Ιράν: Το εμπάργκο θα ζημιώσει τις ευρωπαϊκές εταιρείες
Οι ευρωπαϊκές πετρελαϊκές εταιρείες που έχουν συνάψει συμβόλαια αλλά ακόμη δεν έχουν παραλάβει το πετρέλαιο που τους χρωστά το Ιράν θα είναι οι μεγάλες χαμένες αν η Τεχεράνη αποφασίσει να επιβάλει εμπάργκο στις εξαγωγές αργού προς την Ευρωπαϊκή Ένωση την επόμενη εβδομάδα, όπως δήλωσε απόψε ο επικεφαλής της ιρανικής κρατικής πετρελαϊκής εταιρείας.
Οι Γερμανοί μας χρωστούν 575 δισ. δολάρια
Αν οι Γερμανοί μας δώσουν τελικά τις πολεμικές αποζημιώσεις τότε η Ελλάδα ξεχρεώνει και διώχνει τους Τροικανούς μια για πάντα.
Ενόψει της απόφασης του Δικαστηρίου της Χάγης, το Εθνικό Συμβούλιο Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα www.greece.org/blogs/wwii/ κείμενο – αίτημα προς τη γερμανική κυβέρνηση «να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, των εγκλημάτων και των λεηλασιών, που διέπραξαν οι κατακτητές», καλώντας σε υπογραφή του.
Παραμένει ανοικτή η κόντρα των ΕΛ.ΠΕ. με τους ακτοπλόους
Ναυτιλιακά καύσιμα: Η εταιρεία χαρακτηρίζει αβάσιμες τις καταγγελίες του Συνδέσμου
Αβάσιμες χαρακτηρίζει τις καταγγελίες του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας «για καταχρηστικές συμπεριφορές» και εκμετάλλευση «μονοπωλιακής θέσης» η εταιρεία Ελληνικά Πετρέλαια [HEPr.AT] Α.Ε.
«Γκάζια» για την ανάπλαση
Ως μια εξαιρετική πρόταση που δίνει μια τελείως διαφορετική διάσταση στην υπόθεση της ανάπλασης των λιπασμάτων στη Δραπετσώνα, χαρακτήρισε την ιδέα να δημιουργηθεί εκεί πίστα για αγώνες formula-1 ο πρόεδρος του ΟΛΠ. Ο κ.Γ.Ανωμερίτης μετά τη συνάντησή του με το δήμαρχο Κερατσινίου-Δραπετσώνας κ.Λ.Τζανή έκανε ένα βήμα παραπέρα και πρότεινε να συσταθεί μια εταιρεία ειδικού σκοπού για να προχωρήσει την συγκεκριμένη επενδυτική πρόταση.
Πάνω από 250 δις ευρώ συνδέουν 83 λιμάνια με 37 αεροδρόμια
Ξεκίνησε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η προπαρασκευαστική νομοθετική διαδικασία για τον Κανονισμό σχετικά με την "Αναθεώρηση των Κατευθυντήριων Γραμμών για την ανάπτυξη του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών", στον οποίο ορίστηκε ως εισηγητής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ο ευρωβουλευτής ΝΔ Γιώργος Κουμουτσάκος.
Oι παράγοντες που επηρεάζουν την ναυτιλία προϊδεάζουν για ένα δύσκολο 2012
Η «υπομονή έχει και τα όρια της» όπως βέβαια και τα «όρια έχουν την υπομονή τους». Η συνεχιζόμενη αρρωστημένη εμμονή της Ευρώπης για δημοσιονομική λιτότητα, ιδιαίτερα όταν ο πληθωρισμός είναι σε χαμηλά επίπεδα ρεκόρ (2,7% τον _εκέμβριο στην Ευρωζώνη), εγείρει πλήθος δικαιολογημένων αντιδράσεων ενώ ταυτόχρονα προσφέρει έδαφος για πάσης φύσεως κερδοσκοπικά τερτίπια.
Επενδυτικές ευκαιρίες στην αγορά του ξηρού φορτίου
Ιδιαίτερα ελκυστικές επενδυτικές ευκαιρίες υπάρχουν σήμερα στην αγορά του ξηρού φορτίου όμως εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας στην αγορά ένας περιορισμένος αριθμός πλοιοκτητών είναι σε θέση να τις εκμεταλλευθεί.
Αυτό ανέφερε η πρόεδρος του ομίλου της Νavios Αγγελική Φράγκου στους επενδυτές αναλύοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας της για το τελευταίο τρίμηνο του 2011.
Ενδιαφέρον για τα VLCC’s
Ήσυχη ήτανε η προηγούμενη εβδομάδα σε όλους τους τομείς των αγοραπωλησιών με εξαίρεση το ενδιαφέρον για τα VLCC’s όπου είχαμε άλλη μία πράξη, ενώ στα πλοία ξηρού φορτίου λόγω ότι η Κίνα απέχει με τις αργίες του Νέου Έτους σε συνδυασμό με την πτώση της ναυλαγοράς και τις τιμές των πλοίων έχει υπάρξει μια προσωρινή παύση καθώς πολλοί αγοραστές παρακολουθούν στενά τα τεκταινόμενα περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να τοποθετηθούν.
Βαρύ το κόστος αν ναυαγήσει η ακτοπλοΐα
Διαβουλεύσεις: Τη Δευτέρα αποφασίζονται από την τρικομματική επιτροπή τα μέτρα για τη διάσωση του κλάδου
Όμιλος Grimaldi: Μare Nostrum Αwards
Με το χρηματικό βραβείο των 50.000€ ξεκινά, για πέμπτη συνεχή χρονιά, ο διαγωνισμός των διεθνών δημοσιογραφικών βραβείων Μare Nostrum Αwards, που υποστηρίζονται από το περιοδικό Grimaldi Magazine Mare Nostrum.
Στόχος των Μare Nostrum Αwards είναι να προωθήσουν τη γνώση των θαλάσσιων αυτοκινητόδρομων ως σημαντικής εναλλακτικής επιλογής σε σχέση με τις χερσαίες μεταφορές και να τονίσουν τη σημαντική συνεισφορά τους στην αειφόρο ανάπτυξη των χωρών που βρέχονται από τη Μεσόγειο.
Κορυφαίος σταθμός διακίνησης κοντέινερ ο Πειραιάς
Aξιόλογη αύξηση κατά 73% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σημείωσε για το 2011 η εταιρεία Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιώς (ΣΕΠ Α.Ε.), θυγατρική της κινεζικής Cosco, σε σύγκριση με το έτος 2010, κατορθώνοντας να φθάσει τα 1.180.000. εμπορευματοκιβώτια έναντι 684.000 εμπορευματοκιβωτίων το 2010.
Γ. Βερνίκος: Υπερβολικά υψηλά τα τεκμήρια των σκαφών
«Τα τεκμήρια που ψηφίστηκαν από τη Βουλή τον Ιούνιο του 2011 για τα σκάφη αναψυχής είναι υπερβολικά υψηλά», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Γιώργος Βερνίκος, με αφορμή τη σχετική πρόσφατη εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών.
H ναυτιλία περιόρισε τα κέρδη της Nordea
Πλήγμα στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση καθώς ρίχνουν νερό στον μύλο όσων τραπεζών επιθυμούν να αποχωρήσουν ή να περιορίσουν τα χαρτοφυλάκια τους, δημιουργούν τα αποτελέσματα τετάρτου τετραμήνου της Nordea που σημείωσε ζημιές δανείων ύψους 263 εκ. δολαρίων, κάτι που αποδίδεται τόσο στο ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο της όσο και στην κακή εικόνα της οικονομίας της Δανίας που επηρέασε το real estate.
Ακτοπλοία: Οι μειώσεις ΦΠΑ στο εισιτήριο θα οδηγήσουν σε αυξήσεις στην προσέλευση επισκεπτών
Φωτό: Ο πρόεδρος του ΝΕΕ, Γ.Γράτσος. |
« Η ακτοπλοΐα λειτουργεί σήμερα ως «κλειστό επάγγελμα» σε βάρος της οικονομίας. Με καλύτερη και φθηνότερη προσβασιμότητα, τα νησιά μας θα αναπτύσσονταν τουριστικώς πολύ περισσότερο, με σημαντικά οφέλη για την οικονομία. Σύμφωνα με μελέτη που έκανε το ΝΕΕ για κάθε ένα ευρώ μείωση του κόστους εισιτηρίου αυξάνονται τα έσοδα κατά 10 ευρώ.»
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)