Το LNG λύνει τα χέρια στους εφοπλιστές


Πάνω από 3.200 πλοία θα κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο

Εναλλακτικές μορφές καυσίμων αναζητούν οι ναυτιλιακές εταιρείες τόσο για τον περιορισμό του κόστους όσο και για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τώρα τα πλοία.

Αυξημένα τα όρια αποζημιώσεων για τους επιβάτες των πλοίων

Και τις αποσκευές τους

Για τα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι καθώς ασφαλίζονται για αστική ευθύνη έναντι τρίτων στα P*I Clubs.

Μείωση του ελληνικού εμπορικού στόλου, τον Αύγουστο

Σε 1.912 πλοία ανήλθε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) τον Αύγουστο εφέτος και μειώθηκε κατά 2,6% σε σύγκριση µε την αντίστοιχη δύναμη του Αυγούστου 2012, έναντι μείωσης 3,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2012 προς το 2011.

Η ελληνική προεδρία θέτει την ατζέντα για τη ναυτιλία

Εκπομπές αερίων ρύπων και λιμενική πολιτική

Η διεθνής ναυτιλία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό οποιαδήποτε μονομερή πρωτοβουλία της Ε.Ε. σχετικά με τη μείωση των αερίων ρύπων του θερμοκηπίου από τα πλοία.

Αύξηση εξαγωγών και μείωση εισαγωγών αλλά και πάλι εμπορικό έλλειμμα για Ελλάδα

Στο σύνολο της ευρωζώνης, η νομισματική ένωση κατέγραψε εμπορικό πλεόνασμα της τάξης των 7,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, με τη Γερμανία να «βρυχάται» με πλεόνασμα 114 δισ.
Σημαντική μείωση των εισαγωγών και ταυτόχρονη αύξηση των εξαγωγών πέτυχε η Ελλάδα κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2013, σε σχέση με το αντίστοιχο επτάμηνο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής υπηρεσίας Eurostat, που δόθηκαν την Τετάρτη στη δημοσιότητα.

Στα 13,4 δισ. ευρώ η συνεισφορά της ποντοπόρου στην οικονομία

Στο 7% η συμμετοχή του κλάδου στο ΑΕΠ - Η αγορά αναπτύσσεται με ανταγωνιστικά κόστη

Η μελέτη σημειώνει ότι συνολικά, ο ναυτιλιακός κλάδος συνεισφέρει περίπου 13,4 δισ. ευρώ στην εθνική οικονομία, ποσό που αντιστοιχεί στο 6% του Ελληνικού ΑΕΠ, βάσει στατιστικών του 2010.

Ελλάδα-Ισραήλ: Υπεγράφη πρωτόκολλο συνεργασίας για τη ναυτική εκπαίδευση


Πρωτόκολλο συνεργασίας για τη Ναυτική Εκπαίδευση μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ, υπέγραψε ο αρμόδιος υπουργός Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης που συνοδεύει τον πρωθυπουργό στο Ισραήλ, ενώ διακήρυξη για συνεργασία στη Ναυτική Εκπαίδευση υπέγραψε ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.
Στρατηγική η σχέση Ελλάδας- Ισραήλ
Νωρίτερα τη δέσμευσή τους να εργαστούν για την περαιτέρω ενίσχυση των σχέσεων των δύο χωρών υπογράμμισαν οι πρωθυπουργοί της Ελλάδας και του Ισραήλ, Αντώνης Σαμαράς και Βενιαμίν Νετανιάχου, μετά τη συνάντηση που είχαν.

Έρευνα B.C.G.: Ξεπερνά το 7% του συνολικού Α.Ε.Π. η συνολική συνεισφορά του ελληνικού ναυτιλιακού κλάδου


Η συνολική συνεισφορά του ελληνικού ναυτιλιακού κλάδου στο Α.Ε.Π. παραμένει σταθερή διαχρονικά, γεγονός που υποδεικνύει ότι για το 2013 θα μπορούσε να αντιστοιχεί σε περισσότερο από το 7% του συνολικού Α.Ε.Π. της χώρας, δεδομένης της συρρίκνωσης του ελληνικού Α.Ε.Π. τα τελευταία χρόνια.

Iσραήλ και Kατάρ για LNG


Θέλουν να κατασκευάσουν πλωτές μονάδες φυσικού αερίου στο Λαύριο και στην Kρήτη

Έντονη δραστηριότητα για την κατασκευή πλωτών μονάδων LNG καταγράφεται το τελευταίο διάστημα, δημιουργώντας συγκρατημένη αισιοδοξία στα αρμόδια κυβερνητικά στελέχη.

Το ναυπηγικό κρεσέντο του Οικονόμου


Σε αναβρασμό η Κίνα για επένδυση 1,5 δισ. δολαρίων για 30 νέα πλοία

Την ώρα που η ναυτιλιακή Αγορά θυμίζει καυτή πατάτα, τα πηγαδάκια του κλάδου μιλούν για μία κίνηση επίδειξης ισχύος από την πλευρά του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου και αναμένουν επένδυση συνολικού ύψους 1,5 δισ. δολάρια για την ναυπήγηση 30 νέων πλοίων.

Γνώμη: Ο τέταρτος δρόμος για τη ναυτιλία


Είναι σίγουρο ότι τα μεγέθη που θα ανακοινωθούν σήμερα για την ελληνική ναυτιλία θα είναι εντυπωσιακά. Ο λόγος για την έκθεση της εταιρείας Boston Consulting Group, η οποία, με τίτλο «Εκτίμηση του αντίκτυπου της ναυτιλίας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία», επιχειρεί να καταγράψει τελικά το εάν είναι χρήσιμη και ωφέλιμη η παρουσία της ποντοπόρου ναυτιλίας στην Ελλάδα.

Η Τρόικα ζητά να σταματήσουν οι συζητήσεις με την Coscο


Κινδυνεύει να τιναχθεί στον «αέρα» ο φιλικός διακανονισμός ΟΛΠ - Cosco;

Να σταματήσει η ελληνική κυβέρνηση να συζητάει με τους Κινέζους για τον ΟΛΠ ζήτησε η Τρόικα, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα ότι δεν θέλει τον φιλικό διακανονισμό μεταξύ ΟΛΠ-Cosco για την παραχώρηση του δυτικού μέρους της προβλήτας ΙΙΙ.

Ο Λάτσης και ο διάδοχος του Μπαχρέιν συζητούν για επιχειρηματική συμμαχία


Εξετάζουν το ενδεχόμενο να διεκδικήσουν μαζί το πρώην αεροδόμιο του Ελληνικού και πιθανόν να έχουν απέναντι τους την London Regional με την  Elbit - Διαβάστε όλο το παρασκήνιο για το ραντεβού των δυο ανδρών στην θαλαμηγό " Al Salamah"

Επίσπευση συνομιλιών μεταξύ ΟΛΠ - Cosco

Εντός του μήνα το κείμενο της συμφωνίας

Οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές αφορούν τις νέες επενδύσεις για την επέκταση του προβλήτα ΙΙΙ στη δυτική πλευρά του λιμανιού, ύψους 220 εκατ. ευρώ.

Να κερδίσουν το χαμένο έδαφος του προηγούμενου διαστήματος θα επιχειρήσουν μέχρι το τέλος του μήνα ΟΛΠ και Cosco ώστε να κατατεθεί ο φιλικός διακανονισμός για επεξεργασία στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Γενναίες επιδόσεις από τους Ελληνες εφοπλιστές

Μεγαλύτερος και νεότερος παρά τα προβλήματα της αγοράς

Ο ελληνικός εφοπλισμός επενδύει συνεχώς σε μεγαλύτερη χωρητικότητα, με στόχο να επιτυγχάνει οικονομίες κλίμακος.

Παρά τους χαμηλούς ναύλους, τη στασιμότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων και τους περιορισμούς στον τραπεζικό δανεισμό, ο ελληνικός στόλος παρουσίασε, το 2013, εντυπωσιακές επιδόσεις σε ό,τι αφορά τον αριθμό των πλοίων, την ηλικία τους και το μέγεθός τους, αναφέρει η ετήσια έκθεση της Petrofin Research για την πορεία του ελληνόκτητου στόλου.

Βελτιώνεται στα δεξαμενόπλοια η εξίσωση προσφοράς - ζήτησης

Αισιοδοξία ότι, από το 2014, ο τομέας θα αρχίσει να ισορροπεί - Μειώνεται ο αριθμός των νεότευκτων

Η αγορά των δεξαμενόπλοιων επηρεάζεται και από τις αλλαγές που συντελούνται στο διά θαλάσσης εμπόριο αργού πετρελαίου.

Αν και, βραχυπρόθεσμα, οι προοπτικές για την αγορά δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου (αφορά κυρίως πλοία άνω των 78.000 dwt) παραμένουν αρνητικές, κάποια σημάδια αισιοδοξίας για το μέλλον και ειδικότερα για το 2014 είναι ορατά, καθώς φαίνεται να αρχίζει να διαμορφώνεται μία νέα ισορροπία στην εξίσωση προσφοράς και ζήτησης.

ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ: Big deal 173 εκατ. δολ. με την AMCI Poseidon


«Πούλησε τα έξι πλοία του στόλου της Top Ships και «βλέπει» νέες εξαγορές»

Big deal για τον Ευάγγελο Πιστιόλη της Top Ships. Το παιδί- θαύμα της ναυτιλίας, όπως τον αποκαλούν στα διεθνή εφοπλιστικά σαλόνια, ξάφνιασε για ακόμη μια φορά την Wall Street με την απόφασή του να πουλήσει τον στόλο του στο επενδυτικό fund, AMCI Poseidon, στο οποίο συμμετέχει και ο Σταμάτης Μόλαρης.

Η Golden Star Ferries ενισχύει τον στόλο της


Σε αγορά νέου πλοίου προχωρά η Golden Star Ferries. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, «το νέο μας πλοίο, αφού προσαρμοσθεί με τις προδιαγραφές της εταιρείας μας και πληροί όλους τους κανονισμούς της Eurosafe θα στολίζει τις Κυκλάδες και θα εξυπηρετεί τα νησιά μας».

Στην κορυφή του κόσμου με 3.667 πλοία οι Έλληνες εφοπλιστές


Oι 14 «κυρίαρχοι» των θαλασσών

KAI EKEINOI ΠOY ETOIMAZONTAI NA «PIΞOYN» $400 EK. ΓIA NEEΣ EΠENΔYΣEIΣ

27 Σεπτεμβρίου: Παγκόσμια Hμέρα Nαυτιλίας. Mια γιορτή που φέτος έχει θέμα την «αειφόρο ανάπτυξη» και την σημασία της ναυτικής εκπαίδευσης, ενώ κάθε χρόνο επικεντρώνεται στην σημασία της ναυτιλίας για τον άνθρωπο.

Στον... «αφρό» οι μετοχές ξηρού φορτίου


Aπόδοση 180% σε 8 μήνες για την Paragon Shipping - Yψηλά έτους για ακόμη τέσσερις ναυτιλιακές

«Χρυσές» επιδόσεις και κέρδη σημειώνουν στο ταμπλό οι ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά ξηρού χύδην φορτίου.

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.