Παροικούντες την Μιαούλη θυμούνται ότι προ ετών μόλις ναυτιλιακή εταιρία έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου για την έλλειψη προσεχώς εξειδικευμένων αξιωματικών και πληρωμάτων για πλοία σύγχρονης τεχνολογίας και μάλιστα του τομέα μεταφοράς υγροποιημένων αερίων.
Επίσης θυμούνται ότι ακολούθησε και άλλη εταιρία που έκανε λόγο για έλλειψη εξειδικευμένων πληρωμάτων και αξιωματικών ενώ ακολούθησε ακόμη μία πριν να «ανοίξει» η συζήτηση για την αναμόρφωση της ναυτικής εκπαίδευσης.
Μόλις χθες στοχευμένη μελέτη της που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από την Deloitte με τίτλο: «Πρόκληση για τον κλάδο- εξασφαλίζοντας ειδικευμένα πληρώματα στη σημερινή αγορά», αποκαλύπτει ότι η προσέλκυση και παραμονή στο επάγγελμα ικανών ναυτικών αποτελούν ένα διαρκώς επιδεινούμενο πρόβλημα και ότι η στελέχωση των πλοίων βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα όλων των ναυτιλιακών επιχειρήσεων.
Μάλιστα στο εισαγωγικό της σημείωμα τονίζει μεταξύ άλλων πως ο παγκόσμιος στόλος έχει ξεπεράσει κατά πολύ την προσφορά ειδικευμένων πληρωμάτων, με την έλλειψη των εκπαιδευμένων αξιωματικών να είναι ιδιαιτέρως έντονη.
Πρόκειται για επιβεβαίωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των επισημάνσεων των ελληνικών ναυτιλιακών εταιριών που διέβλεψαν εγκαίρως την έλλειψη αλλά και το «κενό» που δημιουργείται στην επάνδρωση.
«Κενό» που ενδεχομένως «πλήξει» σε επίπεδο τεχνογνωσίας μία συνέχειας υψίστου, στον υπερθετικό βαθμό, εθνικού συμφέροντος που δεν είναι της παρούσης να αναλυθεί.
Καθώς οι νεότευκτες μονάδες που προστίθενται στον παγκόσμιο στόλο είναι εφοδιασμένες με «τεχνολογίες αιχμής» στις ναυπηγήσεις των οποίων «ηγούνται» οι Έλληνες είναι προφανές ότι πέραν της εξειδίκευσης τα ποιοτικά κριτήρια θα είναι εκείνα που στο άμεσο μέλλον θα διασφαλίσουν μέχρι και της απομαχίας διαρκώς θέσεις εργασίας για τους «έχοντες και κατέχοντες» την άριστη των ναυτικών γνώσεων
Διαβάστε εδώ την πλήρη μελέτη ή μάλλον τα στοιχεία που επισήμως ανακοινώθηκαν
ΑΠΟ-http://www.theseanation.gr/
Επίσης θυμούνται ότι ακολούθησε και άλλη εταιρία που έκανε λόγο για έλλειψη εξειδικευμένων πληρωμάτων και αξιωματικών ενώ ακολούθησε ακόμη μία πριν να «ανοίξει» η συζήτηση για την αναμόρφωση της ναυτικής εκπαίδευσης.
Μόλις χθες στοχευμένη μελέτη της που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από την Deloitte με τίτλο: «Πρόκληση για τον κλάδο- εξασφαλίζοντας ειδικευμένα πληρώματα στη σημερινή αγορά», αποκαλύπτει ότι η προσέλκυση και παραμονή στο επάγγελμα ικανών ναυτικών αποτελούν ένα διαρκώς επιδεινούμενο πρόβλημα και ότι η στελέχωση των πλοίων βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα όλων των ναυτιλιακών επιχειρήσεων.
Μάλιστα στο εισαγωγικό της σημείωμα τονίζει μεταξύ άλλων πως ο παγκόσμιος στόλος έχει ξεπεράσει κατά πολύ την προσφορά ειδικευμένων πληρωμάτων, με την έλλειψη των εκπαιδευμένων αξιωματικών να είναι ιδιαιτέρως έντονη.
Πρόκειται για επιβεβαίωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των επισημάνσεων των ελληνικών ναυτιλιακών εταιριών που διέβλεψαν εγκαίρως την έλλειψη αλλά και το «κενό» που δημιουργείται στην επάνδρωση.
«Κενό» που ενδεχομένως «πλήξει» σε επίπεδο τεχνογνωσίας μία συνέχειας υψίστου, στον υπερθετικό βαθμό, εθνικού συμφέροντος που δεν είναι της παρούσης να αναλυθεί.
Καθώς οι νεότευκτες μονάδες που προστίθενται στον παγκόσμιο στόλο είναι εφοδιασμένες με «τεχνολογίες αιχμής» στις ναυπηγήσεις των οποίων «ηγούνται» οι Έλληνες είναι προφανές ότι πέραν της εξειδίκευσης τα ποιοτικά κριτήρια θα είναι εκείνα που στο άμεσο μέλλον θα διασφαλίσουν μέχρι και της απομαχίας διαρκώς θέσεις εργασίας για τους «έχοντες και κατέχοντες» την άριστη των ναυτικών γνώσεων
Διαβάστε εδώ την πλήρη μελέτη ή μάλλον τα στοιχεία που επισήμως ανακοινώθηκαν
ΑΠΟ-http://www.theseanation.gr/