Χάρη στις νεοεισελθείσες από την Ανατολική Ευρώπη χώρες στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τη σθεναρή στάση που προέβαλαν, φαίνεται να αποφεύχθηκε η «διαστημικών διαστάσεων» πρόταση- στόχος στον τομέα των μεταφορών για μείωση κατά 60% των εκπομπών μέχρι το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990 που απορρίφθηκε ως εξαιρετικά δύσκολος να επιτευχθεί.
Οι συζητήσεις βέβαια για τη «Λευκή Βίβλο» και οι συζητήσεις που έγινα πρόσφατα σχετικά στα κέντρα λήψης αποφάσεων της ΕΕ όπου και, σύμφωνα με τα στοιχεία, άρχισε να γίνετε κατανοητό ότι δεν μπορεί να τίθενται στόχοι που εκ των πραγμάτων δημιουργούν στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό των εταιριών της ΕΕ υπέρ εκείνων που είναι εκτός σε παγκόσμια κλίμακα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ναυτιλία της ΕΕ με τους «γνωστούς πρωτεργάτες» υπενθύμισε στα κέντρα λήψης αποφάσεων τις συνέπειες για την ανταγωνιστικότητα της ίδιας της ΕΕ σε όλους τους τομείς της βιομηχανίας, του εμπορίου και όχι μόνο υποστηρίζοντας ότι τα όποια μέτρα θα έπρεπε να έχουν παγκόσμια ισχύ ειδικότερα δεν για τη ναυτιλία μέσω υιοθέτησης τους από τον ΙΜΟ.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Οι συζητήσεις βέβαια για τη «Λευκή Βίβλο» και οι συζητήσεις που έγινα πρόσφατα σχετικά στα κέντρα λήψης αποφάσεων της ΕΕ όπου και, σύμφωνα με τα στοιχεία, άρχισε να γίνετε κατανοητό ότι δεν μπορεί να τίθενται στόχοι που εκ των πραγμάτων δημιουργούν στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό των εταιριών της ΕΕ υπέρ εκείνων που είναι εκτός σε παγκόσμια κλίμακα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ναυτιλία της ΕΕ με τους «γνωστούς πρωτεργάτες» υπενθύμισε στα κέντρα λήψης αποφάσεων τις συνέπειες για την ανταγωνιστικότητα της ίδιας της ΕΕ σε όλους τους τομείς της βιομηχανίας, του εμπορίου και όχι μόνο υποστηρίζοντας ότι τα όποια μέτρα θα έπρεπε να έχουν παγκόσμια ισχύ ειδικότερα δεν για τη ναυτιλία μέσω υιοθέτησης τους από τον ΙΜΟ.
ΑΠΟ-theseanation.gr