Στον τομέα των αγοραπωλησιών, οι τιμές των πλοίων σε γενικές γραμμές παραμένουν υπό πίεση με ελάχιστες πράξεις να έχουν πραγματοποιηθεί μόνο στα πλοία ξηρού φορτίου.
Να αναφέρουμε επίσης τα «ενθαρρυντικά» σημάδια από τον μειωμένο ρυθμό νεότευκτων παραγγελιών όπου σε συνδυασμό με την αύξηση του αριθμού διαλύσεων, όπως αναφέρεται παρακάτω, δείχνει να εξομαλύνει η τουλάχιστον να τοποθετεί σε πιο λογικά επίπεδα την αύξηση του τονάζ.
✏ Το Cape ‘HENG SHAN’ 174.145 DWT (2007 – SWS) πουλήθηκε στα $ 37 εκ. στα ίδια επίπεδα με την πώληση της προηγούμενης εβδομάδας του Cape ‘BEGONIA’ 180.265 DWT (2005 – Imabari) στα $ 36 εκ. Εντυπωσιακή είναι και η πώληση του ‘HARMONIOUS’ 174.350 DWT (2006 – SWS) στην υψηλή τιμή των $ 39 εκ.
✏ Στα Panamax, το ‘MADDALENA D’AMATO’ 74.710 DWT (2001 – Hudong) πουλήθηκε στα $ 18 εκ. περίπου 18% λιγότερο από το ‘SEA OF HARMONY’ 76.397 DWT (2001 – Tsuneishi) που τον Ιούνιο πουλήθηκε στα $ 22 εκ.
✏ Το Supramax ‘FREEDOM LILLY’ 56.056 DWT (2005 – Mitsui) έκλεισε πάνω από τα $ 25 εκ. ελάχιστα πιο κάτω από την πώληση του Ιουνίου του ‘MERIDIAN HALO’ 56.070 DWT (2006 – Mitsui) στα $ 26,6 εκ.
✏ Το Handymax ‘SEA HOPE’ 48.512 DWT (1998 – Sanoyas) πουλήθηκε στα υψηλά $ 16 εκ., περίπου 10% πιο κάτω από το ‘OCEANIC ANGEL’ 46.677 DWT (1999 – Mitsui) που έγινε τον Απρίλιο στα $ 18,8 εκ.
✏ Στα Handysize, to ‘ARAUCARIA N’ 25.357 DWT (1984 – Imabari) έκλεισε στα $ 4.5 εκ.
Στον τομέα των tankers έπειτα από την En Bloc δραστηριότητα της προ-προηγούμενης εβδομάδας, την προηγούμενη εβδομάδα υπήρξε απραξία με μόνο μία πώληση, το Oil/Product ‘Qaseh’ 7.000 DWT (2008 – China) να κλείνει στα $ 4,5 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr
Ανάλυση
G.Moundreas SA
Να αναφέρουμε επίσης τα «ενθαρρυντικά» σημάδια από τον μειωμένο ρυθμό νεότευκτων παραγγελιών όπου σε συνδυασμό με την αύξηση του αριθμού διαλύσεων, όπως αναφέρεται παρακάτω, δείχνει να εξομαλύνει η τουλάχιστον να τοποθετεί σε πιο λογικά επίπεδα την αύξηση του τονάζ.
✏ Το Cape ‘HENG SHAN’ 174.145 DWT (2007 – SWS) πουλήθηκε στα $ 37 εκ. στα ίδια επίπεδα με την πώληση της προηγούμενης εβδομάδας του Cape ‘BEGONIA’ 180.265 DWT (2005 – Imabari) στα $ 36 εκ. Εντυπωσιακή είναι και η πώληση του ‘HARMONIOUS’ 174.350 DWT (2006 – SWS) στην υψηλή τιμή των $ 39 εκ.
✏ Στα Panamax, το ‘MADDALENA D’AMATO’ 74.710 DWT (2001 – Hudong) πουλήθηκε στα $ 18 εκ. περίπου 18% λιγότερο από το ‘SEA OF HARMONY’ 76.397 DWT (2001 – Tsuneishi) που τον Ιούνιο πουλήθηκε στα $ 22 εκ.
✏ Το Supramax ‘FREEDOM LILLY’ 56.056 DWT (2005 – Mitsui) έκλεισε πάνω από τα $ 25 εκ. ελάχιστα πιο κάτω από την πώληση του Ιουνίου του ‘MERIDIAN HALO’ 56.070 DWT (2006 – Mitsui) στα $ 26,6 εκ.
✏ Το Handymax ‘SEA HOPE’ 48.512 DWT (1998 – Sanoyas) πουλήθηκε στα υψηλά $ 16 εκ., περίπου 10% πιο κάτω από το ‘OCEANIC ANGEL’ 46.677 DWT (1999 – Mitsui) που έγινε τον Απρίλιο στα $ 18,8 εκ.
✏ Στα Handysize, to ‘ARAUCARIA N’ 25.357 DWT (1984 – Imabari) έκλεισε στα $ 4.5 εκ.
Στον τομέα των tankers έπειτα από την En Bloc δραστηριότητα της προ-προηγούμενης εβδομάδας, την προηγούμενη εβδομάδα υπήρξε απραξία με μόνο μία πώληση, το Oil/Product ‘Qaseh’ 7.000 DWT (2008 – China) να κλείνει στα $ 4,5 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr
Ανάλυση
G.Moundreas SA