
Να αναφέρουμε επίσης τα «ενθαρρυντικά» σημάδια από τον μειωμένο ρυθμό νεότευκτων παραγγελιών όπου σε συνδυασμό με την αύξηση του αριθμού διαλύσεων, όπως αναφέρεται παρακάτω, δείχνει να εξομαλύνει η τουλάχιστον να τοποθετεί σε πιο λογικά επίπεδα την αύξηση του τονάζ.
✏ Το Cape ‘HENG SHAN’ 174.145 DWT (2007 – SWS) πουλήθηκε στα $ 37 εκ. στα ίδια επίπεδα με την πώληση της προηγούμενης εβδομάδας του Cape ‘BEGONIA’ 180.265 DWT (2005 – Imabari) στα $ 36 εκ. Εντυπωσιακή είναι και η πώληση του ‘HARMONIOUS’ 174.350 DWT (2006 – SWS) στην υψηλή τιμή των $ 39 εκ.
✏ Στα Panamax, το ‘MADDALENA D’AMATO’ 74.710 DWT (2001 – Hudong) πουλήθηκε στα $ 18 εκ. περίπου 18% λιγότερο από το ‘SEA OF HARMONY’ 76.397 DWT (2001 – Tsuneishi) που τον Ιούνιο πουλήθηκε στα $ 22 εκ.
✏ Το Supramax ‘FREEDOM LILLY’ 56.056 DWT (2005 – Mitsui) έκλεισε πάνω από τα $ 25 εκ. ελάχιστα πιο κάτω από την πώληση του Ιουνίου του ‘MERIDIAN HALO’ 56.070 DWT (2006 – Mitsui) στα $ 26,6 εκ.
✏ Το Handymax ‘SEA HOPE’ 48.512 DWT (1998 – Sanoyas) πουλήθηκε στα υψηλά $ 16 εκ., περίπου 10% πιο κάτω από το ‘OCEANIC ANGEL’ 46.677 DWT (1999 – Mitsui) που έγινε τον Απρίλιο στα $ 18,8 εκ.
✏ Στα Handysize, to ‘ARAUCARIA N’ 25.357 DWT (1984 – Imabari) έκλεισε στα $ 4.5 εκ.
Στον τομέα των tankers έπειτα από την En Bloc δραστηριότητα της προ-προηγούμενης εβδομάδας, την προηγούμενη εβδομάδα υπήρξε απραξία με μόνο μία πώληση, το Oil/Product ‘Qaseh’ 7.000 DWT (2008 – China) να κλείνει στα $ 4,5 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr
Ανάλυση
G.Moundreas SA