Περαιτέρω πτώση των ναύλων στο ξηρό φορτίο περιμένουν οι ναυλομεσίτες στην Ακτή Μιαούλη. Η απουσία της Κίνας από τις αγορές, λόγω των δεκαήμερων εορτασμών για το νέο έτος, φαίνεται ότι θα επιδεινώσει το ήδη κακό κλίμα. Aπό την αρχή του χρόνου ο δείκτης ξηρού φορτίου έχει μειωθεί κατά 35%. Η κατάσταση της ναυλαγοράς προκαλεί τις πρώτες παρενέργειες στις ναυτιλιακές εταιρείες.
Αναβολή
H Excel Maritime Carriers του Β. Παναγιωτίδη αναγκάστηκε να αναβάλει την έκδοση ομολογιών (με προτεραιότητα εξόφλησης), ύψους 250 εκατ. δολαρίων, την οποία είχε ανακοινώσει μόλις στις 14 Ιανουαρίου. Η εταιρεία εξηγεί ότι κατέληξε σε αυτή την απόφαση θεωρώντας ότι η έκδοση δεν θα ήταν ελκυστική μετά τις εξελίξεις στην Κοrea Line και τις υπάρχουσες συνθήκες στη ναυλαγορά. Πάντως, η ίδια διαβεβαιώνει ότι διαθέτει ρευστότητα.
Εκτιμάται ότι στη διάρκεια του 2011 θα «πέσουν στο νερό» περί τα 1.200 νέα πλοία. Η ναυτιλία βλέπει με αγωνία οικονομίες όπως η Ευρώπη, οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία να μην είναι σε θέση να ξεφύγουν από την ύφεση που έχει πυροδοτήσει η κρίση χρέους. Επομένως το μεγάλο ζητούμενο είναι κατά πόσο οι αναπτυσσόμενες χώρες θα μπορέσουν να αναπληρώσουν το κενό που αφήνουν αυτές οι οικονομίες στο διεθνές εμπόριο.
ΑΠΟ-http://www.marinews.gr/
ΠΗΓΗ: Ημερησία
Αναβολή
H Excel Maritime Carriers του Β. Παναγιωτίδη αναγκάστηκε να αναβάλει την έκδοση ομολογιών (με προτεραιότητα εξόφλησης), ύψους 250 εκατ. δολαρίων, την οποία είχε ανακοινώσει μόλις στις 14 Ιανουαρίου. Η εταιρεία εξηγεί ότι κατέληξε σε αυτή την απόφαση θεωρώντας ότι η έκδοση δεν θα ήταν ελκυστική μετά τις εξελίξεις στην Κοrea Line και τις υπάρχουσες συνθήκες στη ναυλαγορά. Πάντως, η ίδια διαβεβαιώνει ότι διαθέτει ρευστότητα.
Εκτιμάται ότι στη διάρκεια του 2011 θα «πέσουν στο νερό» περί τα 1.200 νέα πλοία. Η ναυτιλία βλέπει με αγωνία οικονομίες όπως η Ευρώπη, οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία να μην είναι σε θέση να ξεφύγουν από την ύφεση που έχει πυροδοτήσει η κρίση χρέους. Επομένως το μεγάλο ζητούμενο είναι κατά πόσο οι αναπτυσσόμενες χώρες θα μπορέσουν να αναπληρώσουν το κενό που αφήνουν αυτές οι οικονομίες στο διεθνές εμπόριο.
ΑΠΟ-http://www.marinews.gr/
ΠΗΓΗ: Ημερησία