Για το Μαϊάμι και το ρόλο της εκεί διοργανώσεως για την κρουαζιέρα το “Theseanation” έχει αναφερθεί.
Ωστόσο νεότερες πληροφορίες θέλουν να δίνει παρουσία στην εν λόγω διοργάνωση, που παραλίγο για άλλους λόγους να χάσει η Ελλάδα, μεικτή αντιπροσωπεία Ελληνικών λιμένων οι διοικήσεις των οποίων στοχεύουν στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα. Αιτία της «καταδρομής» η συνειδητοποίηση ότι αφ ενός ο τομέας της κρουαζιέρας σε παγκόσμια κλίμακα παρουσιάζει ανοδικές τάσεις και αφ εταίρου ότι χωρίς διαφήμιση δεν μπορεί να «γνωρίζουν» τα επιτελικά στελέχη των εταιριών που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων ποια είναι τα «θετικά» στοιχεία που προβάλλει το κάθε ελληνικό λιμάνι.
Η διοργάνωση είναι στρατηγικής σημασίας καθώς το Μαϊάμι έχει χαρακτηριστεί η «καρδιά» της παγκόσμιας κρουαζιέρας ελέω της αμερικανικής αγοράς που εξακολουθεί, βραχεία κεφαλή, να είναι ισχυρότερη της ευρωπαϊκής. Ωστόσο εναπομένει να δούμε τα αποτελέσματα καθώς δεν είναι καθόλου σίγουρο, πλην ελαχίστων περιπτώσεων, ότι θα «προμοταριστούν» και οι περίφημες συνέργιες που τόσο το τελευταίο διάστημα «θέλγουν» τις αγορές όπως διαπιστώθηκε και από την πρόσφατη εμπειρία του Ισραήλ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μεγάλες εταιρίες κατά τα συνήθη αναπτύσσουν πλάνα με πενταετή ορίζοντα κυρίως για λόγους στρατηγικής αλλά και τακτικής προσφοράς «σταθερών προγραμμάτων» στο πελατειακό τους δυναμικό το οποίο λειτουργεί βάσει εμπειριών και ως «άτυπος διαφημιστής» του τι προσφέρει το κάθε «πακέτο».
Ωστόσο οι πρόσφατες εξελίξεις στο «μέτωπο» της Ανατολικής Μεσογείου και Β. Αφρικής κατέστησαν «ρευστό» το σκηνικό καθώς οι εταιρίες εμφανίζονται «πρόθυμες» να αλλάξουν τα πλάνα των προσεγγίσεων καθώς γνωρίζουν ότι το πελατειακό τους δυναμικό «απεχθάνεται» τον κίνδυνο γεγονός που εμφανίζει μία ακόμη ευκαιρία για αύξηση σε ελληνικούς προορισμούς σε Αιγαίο και Ιόνιο.
Ωστόσο νεότερες πληροφορίες θέλουν να δίνει παρουσία στην εν λόγω διοργάνωση, που παραλίγο για άλλους λόγους να χάσει η Ελλάδα, μεικτή αντιπροσωπεία Ελληνικών λιμένων οι διοικήσεις των οποίων στοχεύουν στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα. Αιτία της «καταδρομής» η συνειδητοποίηση ότι αφ ενός ο τομέας της κρουαζιέρας σε παγκόσμια κλίμακα παρουσιάζει ανοδικές τάσεις και αφ εταίρου ότι χωρίς διαφήμιση δεν μπορεί να «γνωρίζουν» τα επιτελικά στελέχη των εταιριών που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων ποια είναι τα «θετικά» στοιχεία που προβάλλει το κάθε ελληνικό λιμάνι.
Η διοργάνωση είναι στρατηγικής σημασίας καθώς το Μαϊάμι έχει χαρακτηριστεί η «καρδιά» της παγκόσμιας κρουαζιέρας ελέω της αμερικανικής αγοράς που εξακολουθεί, βραχεία κεφαλή, να είναι ισχυρότερη της ευρωπαϊκής. Ωστόσο εναπομένει να δούμε τα αποτελέσματα καθώς δεν είναι καθόλου σίγουρο, πλην ελαχίστων περιπτώσεων, ότι θα «προμοταριστούν» και οι περίφημες συνέργιες που τόσο το τελευταίο διάστημα «θέλγουν» τις αγορές όπως διαπιστώθηκε και από την πρόσφατη εμπειρία του Ισραήλ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μεγάλες εταιρίες κατά τα συνήθη αναπτύσσουν πλάνα με πενταετή ορίζοντα κυρίως για λόγους στρατηγικής αλλά και τακτικής προσφοράς «σταθερών προγραμμάτων» στο πελατειακό τους δυναμικό το οποίο λειτουργεί βάσει εμπειριών και ως «άτυπος διαφημιστής» του τι προσφέρει το κάθε «πακέτο».
Ωστόσο οι πρόσφατες εξελίξεις στο «μέτωπο» της Ανατολικής Μεσογείου και Β. Αφρικής κατέστησαν «ρευστό» το σκηνικό καθώς οι εταιρίες εμφανίζονται «πρόθυμες» να αλλάξουν τα πλάνα των προσεγγίσεων καθώς γνωρίζουν ότι το πελατειακό τους δυναμικό «απεχθάνεται» τον κίνδυνο γεγονός που εμφανίζει μία ακόμη ευκαιρία για αύξηση σε ελληνικούς προορισμούς σε Αιγαίο και Ιόνιο.
ΑΠΟ-theseanation.gr