Μελέτη προκειμένου να κατανοήσει καλύτερα τη λειτουργία των λιμένων και τη δημόσια χρηματοδότηση των υποδομών τους, θα ετοιμάσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να καθορίσει μια αξιόπιστη προσέγγιση σε ό,τι αφορά τις κρατικές ενισχύσεις για τη χρηματοδότηση λιμενικών υποδομών.
Αυτό αναφέρεται σε έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον ανταγωνισμό στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2010. Η έκθεση που αφορά συνολικά στην κατάσταση του ανταγωνισμού στην Ε.Ε. και στις κρατικές ενισχύσεις συζητήθηκε πρόσφατα σε συνεδρίαση της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Οι θαλάσσιες μεταφορές
Σε ό,τι αφορά τις θαλάσσιες μεταφορές στην έκθεση αναφέρεται ότι η επιτροπή συνέχισε το 2010 τις προσπάθειες προάσπισης του ανταγωνισμού έναντι τρίτων χωρών στον τομέα της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας στις θαλάσσιες μεταφορές.
Η συνεπής θέση της στηρίζεται στην προάσπιση της εξαίρεσης από τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες ορισμένων κοινοπραξιών -επιχειρησιακές συνεργασίες μεταξύ ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών για κοινή υπηρεσία μεταφοράς εμπορευμάτων- απαγορεύοντας ταυτόχρονα όλες τις μορφές συμφωνιών καθορισμού των τιμών και καθορισμού της δυναμικότητας
Στην έκθεση αναφέρεται ακόμη ότι τον Ιανουάριο του 2010, η Επιτροπή κίνησε διαδικασία κατά του καθεστώτος «Baltic Max Feeder», βάσει του οποίου οι ιδιοκτήτες σκαφών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σκόπευαν να καλύψουν από κοινού τα έξοδα απόσυρσης των σκαφών από την υπηρεσία. Το σχεδιαζόμενο καθεστώς εγκαταλείφθηκε στη συνέχεια και η υπόθεση περατώθηκε.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Αυτό αναφέρεται σε έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον ανταγωνισμό στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2010. Η έκθεση που αφορά συνολικά στην κατάσταση του ανταγωνισμού στην Ε.Ε. και στις κρατικές ενισχύσεις συζητήθηκε πρόσφατα σε συνεδρίαση της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Οι θαλάσσιες μεταφορές
Σε ό,τι αφορά τις θαλάσσιες μεταφορές στην έκθεση αναφέρεται ότι η επιτροπή συνέχισε το 2010 τις προσπάθειες προάσπισης του ανταγωνισμού έναντι τρίτων χωρών στον τομέα της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας στις θαλάσσιες μεταφορές.
Η συνεπής θέση της στηρίζεται στην προάσπιση της εξαίρεσης από τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες ορισμένων κοινοπραξιών -επιχειρησιακές συνεργασίες μεταξύ ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών για κοινή υπηρεσία μεταφοράς εμπορευμάτων- απαγορεύοντας ταυτόχρονα όλες τις μορφές συμφωνιών καθορισμού των τιμών και καθορισμού της δυναμικότητας
Στην έκθεση αναφέρεται ακόμη ότι τον Ιανουάριο του 2010, η Επιτροπή κίνησε διαδικασία κατά του καθεστώτος «Baltic Max Feeder», βάσει του οποίου οι ιδιοκτήτες σκαφών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σκόπευαν να καλύψουν από κοινού τα έξοδα απόσυρσης των σκαφών από την υπηρεσία. Το σχεδιαζόμενο καθεστώς εγκαταλείφθηκε στη συνέχεια και η υπόθεση περατώθηκε.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική