Περί τα 1.100 πλοία είχαν αλλάξει χέρια λίγο πριν την εκπνοή του 2011, σύμφωνα με την Allied Shpbroking. Πρόκειται, όπως σημειώνει η Lloyds List για το χαμηλότερο όγκο συναλλαγών μετά το μεγάλο μπουμ της ναυτιλίας.
Συγκεκριμένα, το 2011 πωλήθηκαν 1.082 πλοία, ενώ το 2008 είχαν αλλάξει χέρια 1.119 μέχρι το Σεπτέμβριο οπότε η αγορά «πάγωσε» μετά την κατάρρευση της Lehmam Brothers. To 2009 αγοράστηκαν 1.164 πλοία και το 2010 περί τα 1.260. Το 2007 είχαν πωληθεί 1.808 πλοία.
Συγκεκριμένα, το 2011 πωλήθηκαν 1.082 πλοία, ενώ το 2008 είχαν αλλάξει χέρια 1.119 μέχρι το Σεπτέμβριο οπότε η αγορά «πάγωσε» μετά την κατάρρευση της Lehmam Brothers. To 2009 αγοράστηκαν 1.164 πλοία και το 2010 περί τα 1.260. Το 2007 είχαν πωληθεί 1.808 πλοία.
Αξιοσημείωτη είναι η πτώση των επενδύσεων στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Το 2011 πωλήθηκαν 515 πλοία συνολικής αξίας 6,6 δισ. δολαρίων, το 2010 είχαν πωληθεί 626 πλοία αξίας 10,7 δισ. δολαρίων, ενώ το 2008 είχαν αλλάξει χέρια 586 πλοία αξίας 14,3 δισ. δολαρίων. Οι αξίες των πλοίων πέφτουν και εκτιμάται ότι αυτό θα συνεχισθεί μέσα στους πρώτους μήνες του 2012. Οι τιμές για τα μοντέρνα πλοία ξηρού φορτίου έχουν μειωθεί σε ποσοστό περίπου 30%.
ΠΗΓΗ: Ημερησία
ΑΠΟ-marinews.gr