Αλληλοσπαραγμό, βλέπει για τα δεξαμενόπλοια, η Arctic Securities για το 2012, επισημαίνοντας ότι θα επέλθει διαχωρισμός των αδυνάτων από τους ισχυρούς με την αγορά να βιώνει «συγκέντρωση». Στην έκθεση της η νορβηγική επενδυτική τράπεζα, τονίζει πως τόσο το 2012 όσο και το 2013 θα είναι ενδιαφέρουσες μεν, σκληρές δε χρονιές για τον κλάδο.
Όπως αναφέρει, το 2011 ήταν η χειρότερη χρονιά από το 1994 λόγω της υπερπροσφοράς και προειδοποιεί τους επενδυτές σε εισηγμένες, να προστατευθούν. Νομίζαμε πως το 2011 η αγορά θα έπιανε τα κατώτερα σημεία της, ωστόσο τα χειρότερα έπονται, αναφέρουν οι αναλυτές, προσθέτοντας ότι το 2012 θα είναι πολύ επίπονο για τους αδύνατους μέχρι του σημείου εξαφάνισης τους, ωστόσο από την άλλη πλευρά, όσοι διαθέτουν ισχυρή ρευστότητα θα έχουν πολλές ευκαιρίες.
Ο μέσος ημερήσιος ναύλος για τα Vlcc προβλέπεται στα 19.000 δολάρια και για τα Suezmax στα 15.000 δολάρα, όμως, όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζουν, το μόνο βέβαιο είναι ότι οι προβλέψεις πάντα ανατρέπονται.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Όπως αναφέρει, το 2011 ήταν η χειρότερη χρονιά από το 1994 λόγω της υπερπροσφοράς και προειδοποιεί τους επενδυτές σε εισηγμένες, να προστατευθούν. Νομίζαμε πως το 2011 η αγορά θα έπιανε τα κατώτερα σημεία της, ωστόσο τα χειρότερα έπονται, αναφέρουν οι αναλυτές, προσθέτοντας ότι το 2012 θα είναι πολύ επίπονο για τους αδύνατους μέχρι του σημείου εξαφάνισης τους, ωστόσο από την άλλη πλευρά, όσοι διαθέτουν ισχυρή ρευστότητα θα έχουν πολλές ευκαιρίες.
Ο μέσος ημερήσιος ναύλος για τα Vlcc προβλέπεται στα 19.000 δολάρια και για τα Suezmax στα 15.000 δολάρα, όμως, όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζουν, το μόνο βέβαιο είναι ότι οι προβλέψεις πάντα ανατρέπονται.
ΑΠΟ-theseanation.gr