Ήσυχη ήτανε η προηγούμενη εβδομάδα σε όλους τους τομείς των αγοραπωλησιών με εξαίρεση το ενδιαφέρον για τα VLCC’s όπου είχαμε άλλη μία πράξη, ενώ στα πλοία ξηρού φορτίου λόγω ότι η Κίνα απέχει με τις αργίες του Νέου Έτους σε συνδυασμό με την πτώση της ναυλαγοράς και τις τιμές των πλοίων έχει υπάρξει μια προσωρινή παύση καθώς πολλοί αγοραστές παρακολουθούν στενά τα τεκταινόμενα περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να τοποθετηθούν.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ To Panamax ‘EASTERN QUEEN’ 70.196 DWT (1994 – Daewoo) πουλήθηκε σε Κινέζους στα $ 10.9 εκ. και το ‘FAIR WIND’ 69.058 DWT (1995 – Imabari) αγοράστηκε επίσης από Κινέζους στα $ 10,3 εκ.
✏ Στα Handymax, το ‘SEA BANIAN’ 45.724 DWT (2000 – Tsuneishi), πουλήθηκε περίπου στα $ 15,4 εκ.στα αγοράστηκε από Ρώσους στην τιμή των $ 5 εκ.
✏ Στα Handysize, το ‘OLYMPIC MELODY’ 29.640 DWT (1984 – Nippon) στα $ 5 εκ. και το ‘SOUTHERN FIGHTER’ 29.478 DWT (1998 – Kurushima) πουλήθηκε πάνω από $ 12 εκ. συνοδευμένο από 2 χρόνια T/C στα $ 10,500 την ημέρα.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLCC’s το ‘SAMHO DREAM’ 319.360 DWT (2002 – Samho) αγοράστηκε από Έλληνες στα $ 28,3 εκ. σε δημοπρασία σηματοδοτώντας νέα χαμηλή τιμή. Βέβαια το συγκεκριμένο πλοίο ήταν υπό την κατοχή πειρατών για 217 ημέρες το 2010 και ύστερα έγινε arrested στο Hong Kong από τον Οκτώβριο του 2011.
✏ Στα Handy το ‘GOLDEN WILLING’ 13.000 DWT (2009 – Saiki) πουλήθηκε στα $ 12,4 εκ.
ΠΗΓΗ-marinews.gr