Αν και η οικονομική κρίση στη χώρα μας καλά κρατεί ενώ δείχνει τα δόντια της και στον σκληρό πυρήνα της Ευρώπης, δεν φαίνεται να επηρέασε την παραγγελία και ναυπήγηση νέων πλοίων από τους Έλληνες εφοπλιστές.
Από το συνολικό κεφάλαιο, τα 1,5 δισ. δολάρια έχουν τοποθετηθεί στην αγορά πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, περί το 1,3 δισ. στην αγορά τάνκερ, και 1,063 δισ. για την ενίσχυση του στόλου τους σε πλοία μεταφοράς κοντέινερ.
Πάντως ειδικά όσο αφορά τα πλοία ξηρού φορτίου, οι επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί είναι μειωμένες κατά 50% περίπου καθώς πέρυσι οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν τοποθετήσει κεφάλαια της τάξεως των 2,6 δισ. δολαρίων στη συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων.
Με βάση πάντα τα στοιχεία της Allied Shipbroking, τα δέκα μεγαλύτερα ναυτιλιακά έθνη φέτος έχουν επενδύσει περί τα 15 δισ. δολάρια για την αγορά 887 πλοίων. Στα πλοία ξηρού φορτίου έχουν επενδυθεί κεφάλαια αξίας 6 δισ. δολαρίων και στα τάνκερ κεφάλαια της τάξεως των 7 δισ. δολαρίων.
ΑΠΟ-dealnews.gr