Η ισπανικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία Naviera Armas, προχώρησε στην εφαρμογή των δυνατοτήτων που δίνουν οι θαλάσσιοι διάδρομοι και ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος Marco Polo, ο οποίος ευνοεί τις συνδυασμένες μεταφορές μεταξύ πλοίου σιδηροδρόμου.
Η όλη προσπάθεια αφορά τη σύνδεση των βορείων λιμένων και ιδιαίτερα της Καρθαγένης με τη Melilla, η οποία βρίσκεται στη Β. Αφρική.
Το σέρβις πρόκειται να ξεκινήσει μέσα στο '12 ή το αργότερο στις αρχές του '13 και θα καλύπτεται από Ro – Pax με μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες για φορτηγά αλλά και επιβάτες.
Η Ισπανία ως γνωστόν, όσο και η Γαλλία, προωθούν με ταχείς ρυθμούς τα ευρωπαϊκά προγράμματα στο πλαίσιο της εξοικονόμησης κόστους μεταφοράς κάτι το ποίο θεωρείται πλέον κρίσιμο στοιχείο για τη διαμόρφωση των εμπορευματικών ροών.
Να θυμίσουμε ότι στο παιχνίδι μόλις πρόσφατα μπήκε και η Ιταλία, με τα γνωστά πλέον επεισόδια για την ανάπτυξη γραμμής ταχείας μεταφοράς στην οποία αντέδρασαν για περιβαλλοντικούς λόγους κάτοικοι περιοχής από όπου διέρχεται η εν λόγω σιδηροδρομική σύνδεση.
Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία φαίνεται να ακολουθούν κατά πόδας τη Γερμανία στο θέμα της αξιοποίησης των προγραμμάτων της ΕΕ, καθώς το παγκόσμιο εμπόριο επιτάσσει πλέον επιτάχυνση των διαμεταφορών με συμπίεση του κόστους.
ΠΗΓΗ:theseanation.gr
Η όλη προσπάθεια αφορά τη σύνδεση των βορείων λιμένων και ιδιαίτερα της Καρθαγένης με τη Melilla, η οποία βρίσκεται στη Β. Αφρική.
Το σέρβις πρόκειται να ξεκινήσει μέσα στο '12 ή το αργότερο στις αρχές του '13 και θα καλύπτεται από Ro – Pax με μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες για φορτηγά αλλά και επιβάτες.
Η Ισπανία ως γνωστόν, όσο και η Γαλλία, προωθούν με ταχείς ρυθμούς τα ευρωπαϊκά προγράμματα στο πλαίσιο της εξοικονόμησης κόστους μεταφοράς κάτι το ποίο θεωρείται πλέον κρίσιμο στοιχείο για τη διαμόρφωση των εμπορευματικών ροών.
Να θυμίσουμε ότι στο παιχνίδι μόλις πρόσφατα μπήκε και η Ιταλία, με τα γνωστά πλέον επεισόδια για την ανάπτυξη γραμμής ταχείας μεταφοράς στην οποία αντέδρασαν για περιβαλλοντικούς λόγους κάτοικοι περιοχής από όπου διέρχεται η εν λόγω σιδηροδρομική σύνδεση.
Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία φαίνεται να ακολουθούν κατά πόδας τη Γερμανία στο θέμα της αξιοποίησης των προγραμμάτων της ΕΕ, καθώς το παγκόσμιο εμπόριο επιτάσσει πλέον επιτάχυνση των διαμεταφορών με συμπίεση του κόστους.
ΠΗΓΗ:theseanation.gr