Τις τελευταίες ημέρες αυξήθηκαν τα… ρεπορτάζ που κάνουν λόγο για την υποθαλάσσια σύνδεση Σαλαμίνας-Περάματος, και μάλιστα μίλησαν και για προϋπολογισμό ύψους 350.000.000 ευρώ. Ωστόσο, και με αποκλειστικές πληροφορίες του «Saronic Magazine», το συγκεκριμένο έργο απέχει πολύ από την… τελική κατασκευή, αν και η COSCO συνεχίζει να πιέζει προς το υπουργείο Υποδομών, που δηλώνει… άγνοια, ενώ ο δήμαρχος Σαλαμίνας επισημαίνει ότι δεν θα δεχτεί μια τέτοια απόφαση!
Πιο συγκεκριμένα, όλα κινούνται πλέον σε ένα επίπεδο το οποίο κατασκευαστικές εταιρείες προσπαθούν να συντηρήσουν σε έναν κλάδο που βάλλεται και αναζητά διεξόδους, αν και οι τράπεζες συνεχίζουν να έχουν τον σκεπτικισμό. Ωστόσο, και όπως είναι ήδη γνωστό, το έργο της υποθαλάσσιας σύνδεσης στο νησί θεωρείται… επικερδές άθλημα, και ήδη οι κρούσεις είναι πολλές, αφού, όπως χαρακτηριστικά ακούγεται και λέγεται, το πρότζεκτ κατασκευής πουλάει...
Όλα όμως έχουν μια αρχή και ένα τέλος. Και στη μέση είναι η… COSCO, η οποία θέλει να εκμεταλλευτεί τη Σαλαμίνα για τους γνωστούς σε όλους μας λόγους.
Πάντως, στο υπουργείο Υποδομών διατηρούν χαμηλές… πτήσεις, αφού κορυφαίο στέλεχος είπε στο περιοδικό τα εξής: «Η σύνδεση είναι μέσα στους στόχους μας, αλλά προέχουν άλλα έργα που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη. Είναι πάντως ένα θέμα το οποίο θα δούμε μετά το καλοκαίρι…».
Ωστόσο, ο νέος δήμαρχος Σαλαμίνας με αποκλειστικές του δηλώσεις στο περιοδικό επισήμανε τα εξής: «Είμαστε κάθετα αντίθετοι με την κατασκευή της γέφυρας. Αυτό άλλωστε, για να γίνει, πρέπει να το αποφασίσει ο λαός της Σαλαμίνας. Δεν δεχόμαστε μια τέτοια πρόταση. Και κανείς έως σήμερα δεν μας έχει ενημερώσει. Και αν ισχύουν αυτά που γράφονται, το θεωρώ απαράδεχτο εκ μέρους του υπουργείου Υποδομών, που δεν μας έχει ενημερώσει!».
Πάντως, το Πέραμα, στο πλαίσιο προτάσεων που έχει καταθέσει για την ανάπτυξη της πόλης, υποστηρίζει την κατασκευή σήραγγας, η οποία εκτιμάται ότι θα αποσυμφορήσει το Πέραμα από την υπερβολικού φόρου διαμπερή κυκλοφορία (από το Πορθμείο Περάματος του πληθυσμού της Σαλαμίνας και του προσωπικού στον Ναύσταθμο του Π.Ν.) που δέχεται καθημερινά η πόλη.
Να σημειωθεί τέλος ότι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, ετησίως υπολογίζεται ότι 10 εκατ. οχήματα χρησιμοποιούν την πορθμειακή γραμμή Παλούκια-Πέραμα, την οποία εξυπηρετούν 32 φεριμπότ από δύο κοινοπραξίες, οι οποίες, σε περίπτωση που προχωρήσει το σχέδιο δημιουργίας υποθαλάσσιας σήραγγας, θα χάσουν σημαντικό μέρος των εργασιών του εκτελούν.
ΑΠΟ-portnet.gr
Του Σπύρου Νάννου
*Αναδημοσίευση από το Saronic Magazine που κυκλοφορεί
Πιο συγκεκριμένα, όλα κινούνται πλέον σε ένα επίπεδο το οποίο κατασκευαστικές εταιρείες προσπαθούν να συντηρήσουν σε έναν κλάδο που βάλλεται και αναζητά διεξόδους, αν και οι τράπεζες συνεχίζουν να έχουν τον σκεπτικισμό. Ωστόσο, και όπως είναι ήδη γνωστό, το έργο της υποθαλάσσιας σύνδεσης στο νησί θεωρείται… επικερδές άθλημα, και ήδη οι κρούσεις είναι πολλές, αφού, όπως χαρακτηριστικά ακούγεται και λέγεται, το πρότζεκτ κατασκευής πουλάει...
Όλα όμως έχουν μια αρχή και ένα τέλος. Και στη μέση είναι η… COSCO, η οποία θέλει να εκμεταλλευτεί τη Σαλαμίνα για τους γνωστούς σε όλους μας λόγους.
Πάντως, στο υπουργείο Υποδομών διατηρούν χαμηλές… πτήσεις, αφού κορυφαίο στέλεχος είπε στο περιοδικό τα εξής: «Η σύνδεση είναι μέσα στους στόχους μας, αλλά προέχουν άλλα έργα που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη. Είναι πάντως ένα θέμα το οποίο θα δούμε μετά το καλοκαίρι…».
Ωστόσο, ο νέος δήμαρχος Σαλαμίνας με αποκλειστικές του δηλώσεις στο περιοδικό επισήμανε τα εξής: «Είμαστε κάθετα αντίθετοι με την κατασκευή της γέφυρας. Αυτό άλλωστε, για να γίνει, πρέπει να το αποφασίσει ο λαός της Σαλαμίνας. Δεν δεχόμαστε μια τέτοια πρόταση. Και κανείς έως σήμερα δεν μας έχει ενημερώσει. Και αν ισχύουν αυτά που γράφονται, το θεωρώ απαράδεχτο εκ μέρους του υπουργείου Υποδομών, που δεν μας έχει ενημερώσει!».
Πάντως, το Πέραμα, στο πλαίσιο προτάσεων που έχει καταθέσει για την ανάπτυξη της πόλης, υποστηρίζει την κατασκευή σήραγγας, η οποία εκτιμάται ότι θα αποσυμφορήσει το Πέραμα από την υπερβολικού φόρου διαμπερή κυκλοφορία (από το Πορθμείο Περάματος του πληθυσμού της Σαλαμίνας και του προσωπικού στον Ναύσταθμο του Π.Ν.) που δέχεται καθημερινά η πόλη.
Να σημειωθεί τέλος ότι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, ετησίως υπολογίζεται ότι 10 εκατ. οχήματα χρησιμοποιούν την πορθμειακή γραμμή Παλούκια-Πέραμα, την οποία εξυπηρετούν 32 φεριμπότ από δύο κοινοπραξίες, οι οποίες, σε περίπτωση που προχωρήσει το σχέδιο δημιουργίας υποθαλάσσιας σήραγγας, θα χάσουν σημαντικό μέρος των εργασιών του εκτελούν.
ΑΠΟ-portnet.gr
Του Σπύρου Νάννου
*Αναδημοσίευση από το Saronic Magazine που κυκλοφορεί