Η πίεση που ασκούν οι αγορές στις ευρωπαϊκές χώρες οδηγεί τους αναλυτές σε επανεκτίμηση των προβλέψεών τους για την κίνηση των εμπορευμάτων στα μεγαλύτερα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης.
Ειδικότερα στο Global Port Tracker: North Europe Trade Outlook, που εξέδωσαν η Hackett Associates και το Bremen Institute of Shipping Economics and Logistics, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι οι ρυθμοί αύξησης της κίνησης εμπορευματοκιβωτίων στα έξι μεγαλύτερα λιμάνια της Β. Ευρώπης σημειώνουν διαρκή πτώση μετά το Μάρτιο του 2011, όπου καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση.
Στην ανάλυση επισημαίνεται από τη μία ότι στα λιμάνια της Χάβρης, της Αμβέρσας, του Ρότερνταμ, του Zeebrugge, της Βρέμης και του Αμβούργου το Μάιο αυξήθηκε η κίνηση κατά 5,6% σε σχέση με τον Απρίλιο. Σημειώνεται παράλληλα ότι η αύξηση των κινήσεων το Μάιο του 2011 έφτασε το 9,2% σε σχέση με το Μάιο του 2010.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της Hackett Associates, Ben Hackett, οι ρυθμοί της αύξησης διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων πέφτουν.
«Είμαστε αντιμέτωποι με τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι οικονομίες της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας», αναφέρει ο κ. Hackett. «Οι χώρες αυτές καλούνται να αναπροσαρμόσουν τις δημοσιονομικές πολιτικές τους, και να αναρωτιούνται εάν τα κράτη της Β. Ευρώπης αντέχουν για να πετύχουν τη διάσωσή τους», επισημαίνει και προσθέτει:
«Η κατάσταση μάλιστα μπορεί να χειροτερέψει. Παρατηρούμε μία επιβράδυνση στις ασιατικές εξαγωγές με ρυθμούς ανάπτυξης από 5 μέχρι 6%».
Στην πρόβλεψή του το Port Tracker επισημαίνει ότι η αύξηση της κίνησης εμπορευματοκιβωτίων στα έξι μεγάλα λιμάνια της Β. Ευρώπης θα ανέλθει στα 2,4% για το τρίτο τρίμηνο του 2011.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Ειδικότερα στο Global Port Tracker: North Europe Trade Outlook, που εξέδωσαν η Hackett Associates και το Bremen Institute of Shipping Economics and Logistics, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι οι ρυθμοί αύξησης της κίνησης εμπορευματοκιβωτίων στα έξι μεγαλύτερα λιμάνια της Β. Ευρώπης σημειώνουν διαρκή πτώση μετά το Μάρτιο του 2011, όπου καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση.
Στην ανάλυση επισημαίνεται από τη μία ότι στα λιμάνια της Χάβρης, της Αμβέρσας, του Ρότερνταμ, του Zeebrugge, της Βρέμης και του Αμβούργου το Μάιο αυξήθηκε η κίνηση κατά 5,6% σε σχέση με τον Απρίλιο. Σημειώνεται παράλληλα ότι η αύξηση των κινήσεων το Μάιο του 2011 έφτασε το 9,2% σε σχέση με το Μάιο του 2010.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της Hackett Associates, Ben Hackett, οι ρυθμοί της αύξησης διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων πέφτουν.
«Είμαστε αντιμέτωποι με τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι οικονομίες της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας», αναφέρει ο κ. Hackett. «Οι χώρες αυτές καλούνται να αναπροσαρμόσουν τις δημοσιονομικές πολιτικές τους, και να αναρωτιούνται εάν τα κράτη της Β. Ευρώπης αντέχουν για να πετύχουν τη διάσωσή τους», επισημαίνει και προσθέτει:
«Η κατάσταση μάλιστα μπορεί να χειροτερέψει. Παρατηρούμε μία επιβράδυνση στις ασιατικές εξαγωγές με ρυθμούς ανάπτυξης από 5 μέχρι 6%».
Στην πρόβλεψή του το Port Tracker επισημαίνει ότι η αύξηση της κίνησης εμπορευματοκιβωτίων στα έξι μεγάλα λιμάνια της Β. Ευρώπης θα ανέλθει στα 2,4% για το τρίτο τρίμηνο του 2011.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική