Επεκτείνουν τον στόλο τους οι Έλληνες πλοιοκτήτες


Οι έλληνες πλοιοκτήτες δεν έχουν χτυπηθεί ιδιαίτερα από την κρίση και αγοράζουν νέα πλοία, μεγαλώνοντας έτσι τον στόλο τους .
Συμφωνα με την Golden Destiny η Carfiff Marine, o ιδιωτικός βραχίωνας του κ. Γιώργου Οικονόμου παράγγειλε στην Shanghai Waigaoqiao δύο capsize των 176.000 dwt, η capital ship Managementτου κ Μαρινάκη, δύο panamax των 82.000 dwt στην Sainty Shipyards και η Samos Steamship της οικογενείας Ιγγλέση ένα Product Carrier των 51.000 dwt στην Hyundai. Τιμές δεν έγιναν γνωστές.
Η Alpha Tankers του κ. Χρήστου Κανελάκη παρέλαβε από την Waogaoqiao to capsize “Alpha Confidence” ( Dwt 176.000), ενώ ηMeadway, παρέλαβε ένα hadysize και ένα panamax. Το πρώτο,“Faldesia” ( Dwt 35745) παρελήφθη από την Quidong, ενώ το δεύτερο,”Delmar” ( Dwt 81.502” παρελήφθη από την Hyundai.
Όμιλος Αγγελικούση, από την πλευρά του, παρέλαβε το “ Anangel Sun” από την Sanghai SY, ένα kamsarmax των 114.000 Dwt, ενώ kamsarmax παρέλαβε από την Jinling, και η Laskaridis Shipping. Πρόκειται για το “Saronic Trader” ( dwt 93.115).
W Marine, παρέλαβε από την Taizhou, το Kamsarax “W Star” ( dwt 92.842), ενώ η Nomikos παρέλαβε το supramax “Annika M” ( Dwt 55.804).
Modion Maritime, παρέλαβε από την SPP, το panamax “Stefanos T” ( Dwt 80.499). ενώ ένα container των 2500 Teu, το “Erato” παρέλαβε από την Jiangsu η Goledport. Η Dynacom του κ. Γιώργου Προκοπίου παρέλαβε από την Jiangshu το suezmax “ Pola” ( Dwt 157.000). 
Στα δώδεκα πλοία διαμορφώνεται, σύμφωνα με τους Clarksons, η δύναμη του εν ενεργεία στόλου της Thomasos Brothers, μετά την παραλαβή του handymax “Capetan Costis” ( Dwt 36146) από την Dae Sun. O στόλος της αποτελείται από πέντε φορτηγά και επτά δεξαμενόπλοια ενώ ναυπηγεί τέσσερα product carriers των 52000 dwt στην Gouangzhou. Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, τα πλοία είχαν παραγγελθεί το 2008 προς 51 εκ. δολ. έκαστο.
Στην Quintana , ή όποια ως γνωστόν έχει εξαγοραστεί και απορροφηθεί από την Excel Maritime φέρεται να πουλήθηκε σύμφωνα με την Barry Rogliano, το υπό κατασκευή νεότευκτο με παράδοση το 2011 “ Emanuele Arpile” ( Dwt 83.000). Το πλοίο αγοράστηκε από την Rizzo Bottiglieri έναντι 39 εκ. δολαρίων.
Το πρώτο από τα τέσσερα supramax που είχε παραγγείλει στην Nandong παρέλαβε η Equinox Maritime των Γκούμα- Λεκανίδη H εταιρεία διαχειρίζεται στόλο από τέσσερα εν ενεργεία φορτηγά, ενώ ναυπηγεί άλλα τρία supramax.
Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτές οι δραστηριότητες της καθώς το 2000 δημιούργησε στην Ελβετία την Fortuna Bulk Carriers η οποία με την σειρά της δημιούργησε το 2008 κοινοπραξία με την δανέζικη Seaside Navigation, η οποία σήμερα διαχειρίζεται στόλο από έντεκα φορτηγά εκ των οποίων δύο μεταφοράς ξυλείας.
Ένα handy των 28.050 Dwt παρέλαβε από τα ναυπηγεία IS παρέλαβε σύμφωνα με τους Clarksons, η Ikaros Shipping & Brokerage του κ. Πάνου Χριστοδουλάτου. Πρόκειται για το Ken Orchid. H εταιρεία διαχειρίζεται στόλο από οκτώ πλοία εκ των οποίων ένα panama, δύο supramax , τρία handymax και δύο handies. Δημοσιεύματα την φέρουν να έχει παραγγείλει ένα panamax στην Imabari.
To container MSC Emma ( Teus 5.059/2004), έναντι 55 εκ. δολαρίων, ηBox Ships. To πλοίο αγοράστηκε με τριετές ναυλοσύμφωνο των 28.500 δολαρίων ημερησίως με δικαίωμα επέκτασης για ένα ακόμη έτος Με την προσθήκη αυτή, ο δείκτης απασχόλησης του στόλου της εταιρείας διαμορφώνεται στο 93% για το 2012, 71% για το 2013 και 41% για το 2014. Ο στόλος της αποτελείται από έξι containers συνολικής χωρητικότητας 28.777 teus και μέσο όρο ηλικίας 2.8 έτη .
Το νεότευκτο handysize “Navios Serenity” παρέλαβε από την SPP η NewLead των Φιστέ Ζολώτα. Με την προσθήκη αυτή ο εν ενεργεία στόλος της εταιρείας διαμορφώνεται στα 20 πλοία εκ των οποίων 14 φορτηγά, και έξι product carriers. Σύμφωνα με τους Clarksons ναυπηγεί ακόμη ένα handy στην SPP , προγραμματισμένο για παράδοση μέσα στο 2011 και ένα panamax στην Cosco Dalian με παράδοση το 2012.
Το νεότευκτο handysize Amalia”“ ( dwt 33.977) παρέλαβε, σύμφωνα με τους Clarksons, από τα ναυπηγεία της Hyundai η Alloceans του κ. Σπύρου Μηνά. Πρόκειται για το δεύτερο πλοίο του εν ενεργεία στόλου της, μετά το επίσης νεότευκτο Amapola που επίσης παρελήφθη το 2011, ενώ ναυπηγεί άλλα τέσσερα αδελφά πλοία στα ίδια ναυπηγεία τα οποία θα της παραδοθούν το 2011 και το 2012.
Ένα ακόμη Cape προσέθεσε στην δύναμη του στόλου της η Centrofinτου κ. Δημήτρη Προκοπίου. Πρόκειται για το “Calliope P” (dwt 175.800) το οποίο σύμφωνα με τους Clarksons παρελήφθη πρόσφατα, από την New Century. H εταιρεία διαχειρίζεται στόλο από 22 εν ενεργεία πλοία ενώ ναυπηγεί ακόμη δύο capes στην New Century, τα οποία φέρονται προγραμματισμένα να της παραδοθούν μέσα στο 2011. Ο εν ενεργεία στόλος της αποτελείται από πέντε capsize φορτηγά και 17 δεξαμενόπλοια, ενώ από τις αρχές του έτους παρέλαβε πέντε νεότευκτα εκ των οποίων τρία capes και δύο suezmax.




ΑΠΟ-newscode.gr

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.