Αναφορικά με τον τομέα των αγοραπωλησιών, τα τρέχοντα επίπεδα των ναύλων, παρά την μικρή άνοδο του BDI, σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη έλλειψη χρηματοδότησης από τις τράπεζες έχει σαν αποτέλεσμα το μη ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον στον τομέα αυτό.
Από την άλλη, η πτώση του Yen συγκριτικά με το δολάριο των ΗΠΑ θα οδηγήσει τους Ιάπωνες πλοιοκτήτες να βγάλουν περισσότερα πλοία στην αγορά το οποίο ενδεχομένως να έχει σαν αποτέλεσμα την περεταίρω διόρθωση των τιμών.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Panamax, το ‘SUMMER FORTUNE’ 69.304 DWT (1997 – Imabari), αγοράστηκε από Κινέζους στα $ 11.3 εκ. και το ‘SILVER MEI’ 68.676 (1989 – Sasebo) πουλήθηκε στα $ 6,8 εκ.
✏ Στα Handymax, το ‘STAR SEA RAINBOW’ 42.717 DWT (1998 – Ishikawajima) αγοράστηκε στα $ 11,50 εκ. από την DND Management.
✏ Στα Handysize, το ‘EXPLORIOUS’ 26.536 DWT (1985 – Kanasashi) αγοράστηκε από Σύριους στα $ 4,10 εκ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Aframax, το ‘LIBYAN GALAXY’ 105.000 DWT (2008 – HHI) και το ‘ARCTIC GALAXY’ 105.250 DWT (2008 – HHI) αγοράστηκαν και τα δύο από την Minerva Marine Inc. μεταξύ $ 32,25 εκ και $ 35 εκ. το κάθε ένα. Το ‘CHAMPION POWER’ 105.000 DWT (1999 – Samsung) αγοράστηκε από την Atlas Maritime στα $ 11 εκ.
✏ Στα MR, το ‘SUNNY EXPRESS’ 47.999 DWT (2004 – Iwagi) και το ‘SABRINA EXPRESS’ 47.408 DWT (2009 – Onomichi) πουλήθηκαν en block στην Minerva Marine Inc. στα $ 43 εκ. και το ‘EBONY’ 47.300 DWT (2004 – 3 Maj) αγοράστηκε στα $ 21,5 εκ.
ΠΗΓΗ: G.MOUNDREAS SA
ΑΠΟ: marinews.gr