Κέρδη χαμηλότερα των αναμενόμενων ανακοίνωσε για το 4ο τρίμηνο του 2010 η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή DryShips απογοητεύοντας την αγορά ενώ παράλληλα ανακοίνωσε περεταίρω αύξηση του δανεισμού της προκειμένου να καλύψει τις υποχρεώσεις της από το ναυπηγικό της πρόγραμμα στα δεξαμενόπλοια αλλά και στις πλωτές πλατφόρμες υπεράκτιων γεωτρήσεων μεγάλου βάθους της θυγατρικής της ocean rig.
Συγκεκριμένα η ναυτιλιακή του Γιώργου Οικονόμου ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 72,8 εκατ. δολ ή 20 σεντς ανά μετοχή έναντι προβλέψεων της αγοράς για 26 σεντς ανά μετοχή. Μάλιστα την εικόνα έχουν βελτιώσει σημαντικά τα αποτελέσματα της OceanRig καθώς οι «καθαρόαιμες» μεταφορικές δραστηριότητες είχαν δεινότερη εικόνα.
Επιπλέον κοινοπραξία τραπεζών στην οποία συμμετέχει η Εθνική Τράπεζα και ηγούνται οι Nordea Bank και ABN AMRO συμφώνησε να χορηγήσει την εταιρεία με 800 εκατομμύρια για να πληρωθούν τα σκάφη της Ocean Rig Corcovado και Olympia.
Επίσης η DryShips έκλεισε συμφωνία με την Deutsche Bank για την αναδιάρθρωση υποχρεώσεων 1,1 δις. δολ. από τα οποία τα 495 εκατ. θα χρησιμοποιηθούν για την αποπληρωμή του Ocean Rig Poseidon που είναι ναυλωμένο στην Petrobras. Εάν εξασφαλιστεί ναύλος και για το Ocean Rig Mykonos περεταίρω χρηματοδότηση θα καταστεί διαθέσιμη. Η DryShips έχει ήδη αντλήσει 500 εκατ. δολ από private placement για την θυγατρική της OceanRig και επιβεβαίωσε πως σκοπεύει το συντομότερο να προχωρήσει σε δημόσια εγγραφή της. Παράλληλα η DryShips που έχει συμφωνήσει να καταβάλει 770 εκατ. δολ. για 12 δεξαμενόπλοια το Δεκέμβριο ανέλαβε και νέο δανεισμό για να καλύψει την υποχρέωση της αυτή.
Ο Οικονόμου παρά την κρίση στα φορτηγά δηλώνει έτοιμος να αυξήσει το στόλο του ενώ παράλληλα γνωστοποίησε πως τρία φορτηγά που είναι χρονοναυλωμένα στην υπό χρεοκοπία νοτιοκορεατική KLC ανανέωσαν τους ναύλους τους με συμφωνία του δικαστηρίου που ασκεί την διαχείριση της KLC.
Συγκεκριμένα η ναυτιλιακή του Γιώργου Οικονόμου ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 72,8 εκατ. δολ ή 20 σεντς ανά μετοχή έναντι προβλέψεων της αγοράς για 26 σεντς ανά μετοχή. Μάλιστα την εικόνα έχουν βελτιώσει σημαντικά τα αποτελέσματα της OceanRig καθώς οι «καθαρόαιμες» μεταφορικές δραστηριότητες είχαν δεινότερη εικόνα.
Επιπλέον κοινοπραξία τραπεζών στην οποία συμμετέχει η Εθνική Τράπεζα και ηγούνται οι Nordea Bank και ABN AMRO συμφώνησε να χορηγήσει την εταιρεία με 800 εκατομμύρια για να πληρωθούν τα σκάφη της Ocean Rig Corcovado και Olympia.
Επίσης η DryShips έκλεισε συμφωνία με την Deutsche Bank για την αναδιάρθρωση υποχρεώσεων 1,1 δις. δολ. από τα οποία τα 495 εκατ. θα χρησιμοποιηθούν για την αποπληρωμή του Ocean Rig Poseidon που είναι ναυλωμένο στην Petrobras. Εάν εξασφαλιστεί ναύλος και για το Ocean Rig Mykonos περεταίρω χρηματοδότηση θα καταστεί διαθέσιμη. Η DryShips έχει ήδη αντλήσει 500 εκατ. δολ από private placement για την θυγατρική της OceanRig και επιβεβαίωσε πως σκοπεύει το συντομότερο να προχωρήσει σε δημόσια εγγραφή της. Παράλληλα η DryShips που έχει συμφωνήσει να καταβάλει 770 εκατ. δολ. για 12 δεξαμενόπλοια το Δεκέμβριο ανέλαβε και νέο δανεισμό για να καλύψει την υποχρέωση της αυτή.
Ο Οικονόμου παρά την κρίση στα φορτηγά δηλώνει έτοιμος να αυξήσει το στόλο του ενώ παράλληλα γνωστοποίησε πως τρία φορτηγά που είναι χρονοναυλωμένα στην υπό χρεοκοπία νοτιοκορεατική KLC ανανέωσαν τους ναύλους τους με συμφωνία του δικαστηρίου που ασκεί την διαχείριση της KLC.
ΑΠΟ-newscode.gr