Ζημιές ύψους 49,3 εκατ. Ευρώ μετά από φόρους, στις οποία συμπεριλαμβάνεται και η έκτακτη εισφορά ύψους 4,5 εκατ. Ευρώ, εμφανίζουν τα ενοποιημένα αποτελέσματα του Ομίλου Attica.
Τα έσοδα του Ομίλου, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, προήλθαν κατά 59% από τις γραμμές της ακτοπλοΐας και κατά 41% από τις γραμμές Ελλάδος–Ιταλίας όπου ο στόλος των πλοίων του εκτέλεσε κατά 21% λιγότερα δρομολόγια λόγω της πώλησης του πλοίου Superfast V τον Φεβρουάριο 2010.
Σημαντικοί παράγοντες στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων είναι η διεθνής τιμή του πετρελαίου σε συνδυασμό με την ισοτιμία δολ. ΗΠΑ/Ευρώ, από όπου ορίζεται η τιμή των ναυτιλιακών καυσίμων που καταναλώνουν τα πλοία του Ομίλου.
Το έτος 2010, το κόστος καυσίμων εκπεφρασμένο σε Ευρώ ανά μετρικό τόνο αυξήθηκε κατά 32% σε σύγκριση με το 2009 επιβαρύνοντας σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας του Ομίλου, παρά τη μείωση της συνολικής κατανάλωσης καυσίμων λόγω της πώλησης ενός πλοίου. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί, ότι τόσο η παγκόσμια όσο και η εγχώρια οικονομική κρίση συνέχισε να επηρεάζει αρνητικά την κίνηση φορτηγών οχημάτων στις γραμμές της Αδριατικής θάλασσας και τη διακίνηση επιβατών σε όλες τις γραμμές που εξυπηρετούν τα πλοία του Ομίλου.
Τα οικονομικά στοιχεία του 2010 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2009 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Δεκεμβρίου 2010, Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων Ευρώ 471,04 εκατ. (Ευρώ 471,05 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2009) και Πάγια Στοιχεία (πλοία) αξίας Ευρώ 738,24 εκατ. (Ευρώ 738,06 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2009). Στις 30 Δεκεμβρίου 2010, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε Ευρώ 26,49 εκατ. (Ευρώ 16,87 εκατ.).
ΑΠΟ-theseanation.gr
Τα έσοδα του Ομίλου, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, προήλθαν κατά 59% από τις γραμμές της ακτοπλοΐας και κατά 41% από τις γραμμές Ελλάδος–Ιταλίας όπου ο στόλος των πλοίων του εκτέλεσε κατά 21% λιγότερα δρομολόγια λόγω της πώλησης του πλοίου Superfast V τον Φεβρουάριο 2010.
Σημαντικοί παράγοντες στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων είναι η διεθνής τιμή του πετρελαίου σε συνδυασμό με την ισοτιμία δολ. ΗΠΑ/Ευρώ, από όπου ορίζεται η τιμή των ναυτιλιακών καυσίμων που καταναλώνουν τα πλοία του Ομίλου.
Το έτος 2010, το κόστος καυσίμων εκπεφρασμένο σε Ευρώ ανά μετρικό τόνο αυξήθηκε κατά 32% σε σύγκριση με το 2009 επιβαρύνοντας σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας του Ομίλου, παρά τη μείωση της συνολικής κατανάλωσης καυσίμων λόγω της πώλησης ενός πλοίου. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί, ότι τόσο η παγκόσμια όσο και η εγχώρια οικονομική κρίση συνέχισε να επηρεάζει αρνητικά την κίνηση φορτηγών οχημάτων στις γραμμές της Αδριατικής θάλασσας και τη διακίνηση επιβατών σε όλες τις γραμμές που εξυπηρετούν τα πλοία του Ομίλου.
Τα οικονομικά στοιχεία του 2010 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2009 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Δεκεμβρίου 2010, Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων Ευρώ 471,04 εκατ. (Ευρώ 471,05 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2009) και Πάγια Στοιχεία (πλοία) αξίας Ευρώ 738,24 εκατ. (Ευρώ 738,06 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2009). Στις 30 Δεκεμβρίου 2010, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε Ευρώ 26,49 εκατ. (Ευρώ 16,87 εκατ.).
ΑΠΟ-theseanation.gr