Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας πληροφορήθηκε ότι ο Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας ΑΕ επέβαλε «νέο τέλος» προς τις εταιρείες καυσίμων που συνίσταται σε 0,15€ διακινούμενου τόνου πλέον ΦΠΑ και επιπρόσθετα άλλο τέλος 5€ ανά βυτιοφόρο. Σε ανακοίνωσή της αναφέρει: «Επειδή τα μέλη μας που δραστηριοποιούνται στο εν λόγω λιμάνι εφοδιάζονται καθημερινά με ένα ή δύο βυτιοφόρα και το νέο «χαράτσι» οι εταιρείες πετρελαιοειδών τα μετακυλύουν στο τιμολόγιό τους προς τις εταιρείες μέλη μας καταγγέλλουμε την επιδρομή αυτή και γνωρίζουμε προς το επιβατικό κοινό ότι για τα πλασματικά ακριβό ακτοπλοϊκό εισιτήριο υπεύθυνοι δεν είναι οι πλοιοκτήτες αλλά η νοσηρή εισπρακτική νοοτροπία διορισμένων εκπροσώπων Οργανισμών Λιμένων, οι οποίοι αδιαφορούν για την βιωσιμότητα των πλοιοκτητριών εταιρειών/μελών μας.
Υπενθυμίζουμε ότι οι χερσαίοι χώροι λιμένος έγιναν με τα χρήματα των επιβατών που πληρώνουν ποσοστιαία λιμενικά τέλη εαυτών και των οχημάτων τους και η ολιγόλεπτη χρήση των χώρων αυτών από τα βυτιοφόρα αυτοκίνητα δεν είναι δυνατόν να είναι ίση χρηματικά (εισπρακτικά) με την παραμονή φορτηγού οχήματος για ένα εικοσιτετράωρο στο λιμάνι.
ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΟΙ.
Ζητάμε την άμεση παρέμβαση της πολιτείας και συγκεκριμένα της ΓΓΛΛΠ και της Ε.ΛΙΜ.Ε προκειμένου να σταματήσει η επιβολή των «χαρατσιών» εις βάρος της ακτοπλοϊκής οικογένειας.
Θυμηθείτε κύριοι, ότι όταν πτωχεύσουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες το κράτος (δηλαδή ο Έλληνας φορολογούμενος) θα πληρώσει/επιδοτήσει ό,τι σήμερα έχει δωρεάν δηλαδή τις ελεύθερες δρομολογήσεις, με 1,5 δισ. ευρώ ετησίως".
Υπενθυμίζουμε ότι οι χερσαίοι χώροι λιμένος έγιναν με τα χρήματα των επιβατών που πληρώνουν ποσοστιαία λιμενικά τέλη εαυτών και των οχημάτων τους και η ολιγόλεπτη χρήση των χώρων αυτών από τα βυτιοφόρα αυτοκίνητα δεν είναι δυνατόν να είναι ίση χρηματικά (εισπρακτικά) με την παραμονή φορτηγού οχήματος για ένα εικοσιτετράωρο στο λιμάνι.
ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΟΙ.
Ζητάμε την άμεση παρέμβαση της πολιτείας και συγκεκριμένα της ΓΓΛΛΠ και της Ε.ΛΙΜ.Ε προκειμένου να σταματήσει η επιβολή των «χαρατσιών» εις βάρος της ακτοπλοϊκής οικογένειας.
Θυμηθείτε κύριοι, ότι όταν πτωχεύσουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες το κράτος (δηλαδή ο Έλληνας φορολογούμενος) θα πληρώσει/επιδοτήσει ό,τι σήμερα έχει δωρεάν δηλαδή τις ελεύθερες δρομολογήσεις, με 1,5 δισ. ευρώ ετησίως".
ΑΠΟ-marinews.gr