Υπό πίεση βρίσκονται τα έσοδα των εταιρειών container που δραστηριοποιούνται στην διαδρομή Ασίας-Ευρώπης, καθώς το κόστος μεταφοράς ενός teu έπεσε κάτω από τα 1000 δολ., σύμφωνα με την Bimco.
Από τις αρχές του έτους, το κόστος έχει υποχωρήσει κατά 29%. Ωστόσο, αναμένεται ανάκαμψη από το τρίτο τρίμηνο και μετά.
Εν τω μεταξύ, μικρή είναι η επίπτωση στην αγορά των containers, από τον σεισμό της Ιαπωνίας, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ASX Alphaliner, καθώς τα λιμάνια που έπαθαν ζημιές εξυπηρετούσαν μόνο το 1,3% της συνολικής διακίνησης από και προς την Ιαπωνία. ¨Όμως ο μεγάλος κίνδυνος είναι η μόλυνση από ραδιενέργεια σε περίπτωση που εξαπλωθεί σε Τόκιο και Υοkohama που εξυπηρετούν το 38%.
Το 2010 διακινήθηκαν 19,4 εκ. teu, αυξημένα κατά 13,2% σε σχέση με το 2009. Από αυτά, το 84% αφορούσε μεταφορές από και προς διεθνείς προορισμούς και το 16% τοπικούς.
Από τις αρχές του έτους, το κόστος έχει υποχωρήσει κατά 29%. Ωστόσο, αναμένεται ανάκαμψη από το τρίτο τρίμηνο και μετά.
Εν τω μεταξύ, μικρή είναι η επίπτωση στην αγορά των containers, από τον σεισμό της Ιαπωνίας, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ASX Alphaliner, καθώς τα λιμάνια που έπαθαν ζημιές εξυπηρετούσαν μόνο το 1,3% της συνολικής διακίνησης από και προς την Ιαπωνία. ¨Όμως ο μεγάλος κίνδυνος είναι η μόλυνση από ραδιενέργεια σε περίπτωση που εξαπλωθεί σε Τόκιο και Υοkohama που εξυπηρετούν το 38%.
Το 2010 διακινήθηκαν 19,4 εκ. teu, αυξημένα κατά 13,2% σε σχέση με το 2009. Από αυτά, το 84% αφορούσε μεταφορές από και προς διεθνείς προορισμούς και το 16% τοπικούς.
ΑΠΟ-theseanation.gr