Εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ο Έλληνας μεγαλοεφοπλιστής Ευάγγελος Μαρινάκης που δραστηριοποιείται με δύο ναυτιλιακές εταιρείες στην αμερικανική χρηματαγορά , δίνει μέρισμα και το 2011.Πιο συγκεκριμένα, το διοικητικό συμβούλιο της Capital Product Partners L.P. ανακοίνωση τη διανομή μερίσματος για το πρώτο τρίμηνο του 2011, ύψους 0,2323 δολ. ανά μετοχή. Το μέρισμα θα δοθεί στις 16 Μαίου 2011.
Η Capital διαθέτει έναν στόλο από 21 υπερσύγχρονα και διπλού τοιχώματος δεξαμενόπλοια.. Τα περισσότερα από αυτά είναι χρονοναυλωμένα και μάλιστα με μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα από μεγάλες εταιρείες όπως η BP Shipping, Oversaes Shipholding Group, Petreleo Brasileiro, Arrendadora Ocean Mexicana κα.
«Ελπίζω ότι όλοι οι Έλληνες μπορούν να εμπνευστούν από τις προσπάθειες που κάνουμε όλοι εμείς στη ναυτιλία, που σε μεγάλες κρίσεις έχουμε φανεί δυνατοί και αποφασισμένοι για να αντιμετωπίσουμε το 2011, μια από τις πιο δύσκολες οικονομικές συγκυρίες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» είχε δηλώσει ο Ευάγγελος Μαρινάκης πριν από λίγους μήνες όταν βραβεύτηκε από τη Lloyd’s List:
«Ελπίζω να φανούμε όλοι εξίσου αποφασισμένοι, εξίσου δυνατοί και εξίσου αισιόδοξοι στην αντιμετώπιση της τρέχουσας κρίσης. Εάν κατορθώσουμε να ενωθούμε ως έθνος για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα οικονομικά προβλήματα μπορούμε όλοι οι Έλληνες να γίνουμε η “Είδηση της Χρονιάς” και να αποτελέσουμε πηγή έμπνευσης για όλη την Ευρώπη το 2011."
Όμως, ενισχύεται και ο στόλος της νεοεισηγμένης Crude Carriers.
Το επενδυτικό πρόγραμμα συνεχίστηκε με την απόκτηση του M/T ‘Aias’ μέσα στον Μαϊο του 2010 και του M/T ‘Achilleas’, το δεύτερο 15νθήμερο του Ιουνίου 2010.
Μετά την παραλαβή και αυτών των πλοίων ο στόλος της Crude Carriers αποτελείται από πέντε «κομμάτια» εκ των οποίων δύο υπερδεξαμενόπλοια, τα γνωστά VLCC και τρία Suezmaxes, με μέσω όρο ηλικίας τα 1,2 χρόνια και συνολική χωρητικότητα που φθάνει τους 1.060.000 dwt.
Είχε προηγηθεί το M/T ‘Amoureux , χωρητικότητας 150.393 dwt.
Του Μηνά Τσαμόπουλου για το protothema.gr
ΑΠΟ-marinews.gr
Η Capital διαθέτει έναν στόλο από 21 υπερσύγχρονα και διπλού τοιχώματος δεξαμενόπλοια.. Τα περισσότερα από αυτά είναι χρονοναυλωμένα και μάλιστα με μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα από μεγάλες εταιρείες όπως η BP Shipping, Oversaes Shipholding Group, Petreleo Brasileiro, Arrendadora Ocean Mexicana κα.
«Ελπίζω ότι όλοι οι Έλληνες μπορούν να εμπνευστούν από τις προσπάθειες που κάνουμε όλοι εμείς στη ναυτιλία, που σε μεγάλες κρίσεις έχουμε φανεί δυνατοί και αποφασισμένοι για να αντιμετωπίσουμε το 2011, μια από τις πιο δύσκολες οικονομικές συγκυρίες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» είχε δηλώσει ο Ευάγγελος Μαρινάκης πριν από λίγους μήνες όταν βραβεύτηκε από τη Lloyd’s List:
«Ελπίζω να φανούμε όλοι εξίσου αποφασισμένοι, εξίσου δυνατοί και εξίσου αισιόδοξοι στην αντιμετώπιση της τρέχουσας κρίσης. Εάν κατορθώσουμε να ενωθούμε ως έθνος για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα οικονομικά προβλήματα μπορούμε όλοι οι Έλληνες να γίνουμε η “Είδηση της Χρονιάς” και να αποτελέσουμε πηγή έμπνευσης για όλη την Ευρώπη το 2011."
Όμως, ενισχύεται και ο στόλος της νεοεισηγμένης Crude Carriers.
Το επενδυτικό πρόγραμμα συνεχίστηκε με την απόκτηση του M/T ‘Aias’ μέσα στον Μαϊο του 2010 και του M/T ‘Achilleas’, το δεύτερο 15νθήμερο του Ιουνίου 2010.
Μετά την παραλαβή και αυτών των πλοίων ο στόλος της Crude Carriers αποτελείται από πέντε «κομμάτια» εκ των οποίων δύο υπερδεξαμενόπλοια, τα γνωστά VLCC και τρία Suezmaxes, με μέσω όρο ηλικίας τα 1,2 χρόνια και συνολική χωρητικότητα που φθάνει τους 1.060.000 dwt.
Είχε προηγηθεί το M/T ‘Amoureux , χωρητικότητας 150.393 dwt.
Του Μηνά Τσαμόπουλου για το protothema.gr
ΑΠΟ-marinews.gr