H παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση άρχισε να δείχνει τα δόντια της στον κλάδο των containers, όπως μπορεί να συνάγει κανείς από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των μεγάλων, καθώς κάποιοι καταγράφουν αξιοσημείωτες ζημιές και κάποιοι άλλοι είδαν τα κέρδη τους να βουλιάζουν.
Πιο αναλυτικά η τελευταία που ανακοίνωσε ζημίες που διαμορφώνονται στα 89 εκ. δολ. στο εξάμηνο είναι η Yang Ming.
Πρόσφατα η Zim ανακοίνωσε ζημιές ύψους 178 εκ. δολαρίων.
Η China Shipping Container Lines έχει προειδοποιήσει για ζημιές εξαμήνου ύψους 182 εκ. δολαρίων.
Η NOL σημείωσε ζημιές ύψους 57 εκ. δολαρίων, ενώ η Maersk Lines κατέγραψε ζημιές ύψους 120 εκ. δολαρίων.
Σημαντικές είναι οι ζημιές που κατέγραψαν οι ιαπωνικές MOL, NYK και Κ-Line ενώ ζημιές 245 εκ. δολ. σημείωσε η κορεατική Hanjin.
Πιο ανθεκτική, η OOCL είδε τα κέρδη της να υποχωρούν στα 175 εκ. δολ από 1,3 δισ. δολ και προειδοποίησε πως το έτος μπορεί να κλείσει με ζημιές.
Το ίδιο συνέβη και με την CMA CGM που είδε τα κέρδη της να κατρακυλούν στα 237 εκ. δολ από 1,6 δις.
Τα κέρδη της Evergreen υποχώρησαν κατά 98% στα 2,8 εκ. δολ. και της Hapag Lloyd κατά 70%.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Πιο αναλυτικά η τελευταία που ανακοίνωσε ζημίες που διαμορφώνονται στα 89 εκ. δολ. στο εξάμηνο είναι η Yang Ming.
Πρόσφατα η Zim ανακοίνωσε ζημιές ύψους 178 εκ. δολαρίων.
Η China Shipping Container Lines έχει προειδοποιήσει για ζημιές εξαμήνου ύψους 182 εκ. δολαρίων.
Η NOL σημείωσε ζημιές ύψους 57 εκ. δολαρίων, ενώ η Maersk Lines κατέγραψε ζημιές ύψους 120 εκ. δολαρίων.
Σημαντικές είναι οι ζημιές που κατέγραψαν οι ιαπωνικές MOL, NYK και Κ-Line ενώ ζημιές 245 εκ. δολ. σημείωσε η κορεατική Hanjin.
Πιο ανθεκτική, η OOCL είδε τα κέρδη της να υποχωρούν στα 175 εκ. δολ από 1,3 δισ. δολ και προειδοποίησε πως το έτος μπορεί να κλείσει με ζημιές.
Το ίδιο συνέβη και με την CMA CGM που είδε τα κέρδη της να κατρακυλούν στα 237 εκ. δολ από 1,6 δις.
Τα κέρδη της Evergreen υποχώρησαν κατά 98% στα 2,8 εκ. δολ. και της Hapag Lloyd κατά 70%.
ΑΠΟ-theseanation.gr