Ησυχία επικράτησε γενικά αυτή την εβδομάδα στον τομέα των αγοραπωλησιών. Στον τομέα των
tankers, έγινε μόνο μία πράξη αλλά εκτιμάται ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον προσεχώς καθώς όλο και περισσότερο τονάζ θα βγαίνει προς πώληση, πιο πολύ στο crude παρά στο clean και ειδικότερα στα
VLCC και Αframax. Στα πλοία ξηρού φορτίου η κίνηση ήτανε σχετικά μικρή αλλά αρκετές διαπραγματεύσεις διεξάγονται αυτή τη στιγμή όπου μετά τις αργίες και στην Ασία πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθούν.
✏ Το Panamax ‘MAGNETIC ISLE’ 69.100 DWT (1996 – Imabari) geared 4Χ30, πουλήθηκε στα $ 14.5 εκ., όταν αντίστοιχα το ‘PEQUOT’ 70.165 DWT (1996 – Sumitomo) non geared, πουλήθηκε πριν ένα μήνα περίπου στα $ 15,3. Επίσης το ‘TRIDENT ENDEAVOR’ 68.789 DWT (1990 – HHI) έκλεισε στα $ 10,9 εκ. αρκετά χαμηλότερα από το κλείσιμο του Μαΐου ‘CHIOS JOY’ 68.762 DWT (1989 – HHI) στα $ 14 εκ. Και οι δύο αυτές πωλήσεις επιβεβαιώνουν την διόρθωση των τιμών των Panamax.
✏ Το Supramax ‘WIKING’ 57.000 DWT (2011 – Hantong) πουλήθηκε στα $ 27,5 εκ, όταν το ‘FREEDOM LILLY’ 56.056 DWT (2005 – Mitsui) έκλεισε περίπου στα $ 25 εκ. την προηγούμενη εβδομάδα.
✏ Στα Handymax, το ‘ALHANDRA’ 38.888 DWT (1985 – IHI) πουλήθηκε στα $ 5.35 εκ. και το ‘DE SHAN’ 37.489 DWT (1984 – Mitsubishi) στα $ 5,6 εκ. σημαντικά χαμηλότερα από το κλείσιμο του Ιουλίου, του ‘EMPEROR’ 38.870 DWT (1986 – IHI) στα $ 7,5.
✏ Στα Handysize, το ‘TRITON’ 34.000 DWT (2001 – 21st Century) έκλεισε στα $ 26 εκ. σταθερή τιμή για αντίστοιχου τύπου και χρονολογίας πλοία. Το ‘CLIPPER KIKUSHIO’ 32.317 DWT (2006 – Kanda) έκλεισε στα $ 23,5 εκ και το ‘NEW ALLIANCE’ 27.904 DWT (1996 – Muroran) πουλήθηκε στα $ 13,5 εκ.
Στον τομέα των tankers υπήρξε μόνο μία πώληση, το Handysize ‘SEONGHO VENUS’ 13.127 DWT (1996 – Muroran) να κλείνει στα $ 14 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr
Ανάλυση
G.Moundreas SA
tankers, έγινε μόνο μία πράξη αλλά εκτιμάται ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον προσεχώς καθώς όλο και περισσότερο τονάζ θα βγαίνει προς πώληση, πιο πολύ στο crude παρά στο clean και ειδικότερα στα
VLCC και Αframax. Στα πλοία ξηρού φορτίου η κίνηση ήτανε σχετικά μικρή αλλά αρκετές διαπραγματεύσεις διεξάγονται αυτή τη στιγμή όπου μετά τις αργίες και στην Ασία πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθούν.
✏ Το Panamax ‘MAGNETIC ISLE’ 69.100 DWT (1996 – Imabari) geared 4Χ30, πουλήθηκε στα $ 14.5 εκ., όταν αντίστοιχα το ‘PEQUOT’ 70.165 DWT (1996 – Sumitomo) non geared, πουλήθηκε πριν ένα μήνα περίπου στα $ 15,3. Επίσης το ‘TRIDENT ENDEAVOR’ 68.789 DWT (1990 – HHI) έκλεισε στα $ 10,9 εκ. αρκετά χαμηλότερα από το κλείσιμο του Μαΐου ‘CHIOS JOY’ 68.762 DWT (1989 – HHI) στα $ 14 εκ. Και οι δύο αυτές πωλήσεις επιβεβαιώνουν την διόρθωση των τιμών των Panamax.
✏ Το Supramax ‘WIKING’ 57.000 DWT (2011 – Hantong) πουλήθηκε στα $ 27,5 εκ, όταν το ‘FREEDOM LILLY’ 56.056 DWT (2005 – Mitsui) έκλεισε περίπου στα $ 25 εκ. την προηγούμενη εβδομάδα.
✏ Στα Handymax, το ‘ALHANDRA’ 38.888 DWT (1985 – IHI) πουλήθηκε στα $ 5.35 εκ. και το ‘DE SHAN’ 37.489 DWT (1984 – Mitsubishi) στα $ 5,6 εκ. σημαντικά χαμηλότερα από το κλείσιμο του Ιουλίου, του ‘EMPEROR’ 38.870 DWT (1986 – IHI) στα $ 7,5.
✏ Στα Handysize, το ‘TRITON’ 34.000 DWT (2001 – 21st Century) έκλεισε στα $ 26 εκ. σταθερή τιμή για αντίστοιχου τύπου και χρονολογίας πλοία. Το ‘CLIPPER KIKUSHIO’ 32.317 DWT (2006 – Kanda) έκλεισε στα $ 23,5 εκ και το ‘NEW ALLIANCE’ 27.904 DWT (1996 – Muroran) πουλήθηκε στα $ 13,5 εκ.
Στον τομέα των tankers υπήρξε μόνο μία πώληση, το Handysize ‘SEONGHO VENUS’ 13.127 DWT (1996 – Muroran) να κλείνει στα $ 14 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr
Ανάλυση
G.Moundreas SA