Η κρίση που πλήττει τη ναυτιλιακή βιομηχανία υγρού φορτίου μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια των δεξαμενοπλοίων προειδοποίησε από το Λονδίνο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (ΤΕΝ), Νίκος Τσάκος.
Μιλώντας σε διεθνές συνέδριο της Capital Link ο κ. Τσάκος σημείωσε ότι η ασφαλή λειτουργία των δεξαμενοπλοίων μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο, καθώς ορισμένοι πλοιοκτήτες μπορεί να επιλέξουν το μοντέλο της ελάχιστης ασφαλούς σύνθεσης για να περικόψουν τα κόστη.
Όπως αναφέρει το Tradewidns, ο κ. Τσάκος επικαλέστηκε το παράδειγμα ενός πλοίου VLCC. Σήμερα ένα πλοίο του τύπου αυτού απασχολεί 24 άτομα πλήρωμα, προκειμένου να εξασφαλιστεί το βέλτιστο επίπεδο ασφαλούς λειτουργίας. Αν όμως ο πλοιοκτήτης επιλέξει να "τρέξει" το πλοίο με το ελάχιστο πλήρωμα της ασφαλούς σύνθεσης των 18 ατόμων τότε δεν αποκλείεται να βρεθούμε αντιμέτωποι με προβλήματα ρύπανσης ή άλλα ατυχήματα και αυτό θα είναι κακό για την εικόνα της ναυτιλιακής βιομηχανίας, πρόσθεσε ο κ. Τσάκος.
Στο μεταξύ, πληθαίνουν οι προειδοποιήσεις αναλυτών για μία ακόμη κακή χρονιά στα δεξαμενόπλοια, λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας, αν και είναι εμφανής η μείωση του υπό ναυπήγηση στόλου ως ποσοστού του συνόλου το 2011 σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Μερική Αναδημοσίευση
Μιλώντας σε διεθνές συνέδριο της Capital Link ο κ. Τσάκος σημείωσε ότι η ασφαλή λειτουργία των δεξαμενοπλοίων μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο, καθώς ορισμένοι πλοιοκτήτες μπορεί να επιλέξουν το μοντέλο της ελάχιστης ασφαλούς σύνθεσης για να περικόψουν τα κόστη.
Όπως αναφέρει το Tradewidns, ο κ. Τσάκος επικαλέστηκε το παράδειγμα ενός πλοίου VLCC. Σήμερα ένα πλοίο του τύπου αυτού απασχολεί 24 άτομα πλήρωμα, προκειμένου να εξασφαλιστεί το βέλτιστο επίπεδο ασφαλούς λειτουργίας. Αν όμως ο πλοιοκτήτης επιλέξει να "τρέξει" το πλοίο με το ελάχιστο πλήρωμα της ασφαλούς σύνθεσης των 18 ατόμων τότε δεν αποκλείεται να βρεθούμε αντιμέτωποι με προβλήματα ρύπανσης ή άλλα ατυχήματα και αυτό θα είναι κακό για την εικόνα της ναυτιλιακής βιομηχανίας, πρόσθεσε ο κ. Τσάκος.
Στο μεταξύ, πληθαίνουν οι προειδοποιήσεις αναλυτών για μία ακόμη κακή χρονιά στα δεξαμενόπλοια, λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας, αν και είναι εμφανής η μείωση του υπό ναυπήγηση στόλου ως ποσοστού του συνόλου το 2011 σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Μερική Αναδημοσίευση