Επιτυχώς ολοκληρώθηκε ο πανελλήνιος φοιτητικός διαγωνισμός της ΟΛΘ ΑΕ για το νέο επιχειρηματικό σύνθημα (σλόγκαν) του λιμανιού της Θεσσαλονίκης
Από τη στιγμή που πριν από αρκετούς μήνες η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ αποφάσιζε να εξαγγείλει τη διενέργεια πανελλήνιου φοιτητικού διαγωνισμού για τηνεξεύρεση του επιχειρηματικού συνθήματος, δηλαδή του σλόγκαν, της εταιρίας η αγωνία στα γραφεία του λιμανιού ήταν μεγάλη. Θα υπάρξει ανταπόκριση;
Οι προτάσεις θα βρίσκονται στο υψηλό επίπεδο που απαιτεί το επιχειρηματικό προφίλ της ΟΛΘ ΑΕ και το γεγονός ότι απευθύνε ται στην παγκόσμια αγορά; Θα ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στην ≪καρδιά≫ του κέντρου της πόλης;Η εξέλιξη δικαίωσε –αν δεν ξεπέρασε- τις προσδοκίες. Μέχρι τις 31 Ιουλίου 2011, ημερομηνία κατά την οποία έληξε η προθεσμία συμμετοχής στο διαγωνισμό, υποβλήθηκαν 94 προτάσεις από τις οποίες οι 81 ήταν ατομικέςκαι οι 13 ομαδικές. Η αξιολόγηση των προτάσεων πραγματοποιήθηκε από πενταμελή επιτροπή στην οποία συμμετείχαν ανώτερα στελέχη της ΟΛΘ ΑΕ και καθηγητές ελληνικών πανεπιστημίων με ειδίκευση στο μάρκετινγκ και τη διοίκηση και οργάνωση λιμενικών επιχειρήσεων.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε και απονεμήθηκαν τα ακόλουθα βραβεία:
Πρώτο βραβείο (1.000 ευρώ): Στους Δημήτρη Θεοδωράκο (τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας) και Χριστίνα Στούπα (Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχεδιασμού Διοίκησης και Πολιτικής του Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου) με το σλόγκαν ≪Λιμάνι Θεσσαλονίκης: Η νέα πύλη της Ευρώπης. Μετακινώντας Ηπείρους, συγκινώντας ανθρώπους≫(≪Port of Thessaloniki: Europe’s new gateway. Moving continents, moving people≫).
Δεύτερο βραβείο (600 ευρώ): Στην Άννα Ιωαννίδου (τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας) με το σλόγκαν ≪Η εμπιστοσύνη σας, ο στόχος μας≫ (≪Your loyalty, our goal≫).
Τρίτο βραβείο (400 ευρώ): Στον Δημήτρη Στεφανή (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας) για το σλόγκαν ≪Ανταλλάζουμε αξίες… Παγκόσμια≫ (≪Trading values… Globally≫).
*Από το Port.thess Που κυκοφορεί
ΑΠΟ-portnet.gr
Από τη στιγμή που πριν από αρκετούς μήνες η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ αποφάσιζε να εξαγγείλει τη διενέργεια πανελλήνιου φοιτητικού διαγωνισμού για τηνεξεύρεση του επιχειρηματικού συνθήματος, δηλαδή του σλόγκαν, της εταιρίας η αγωνία στα γραφεία του λιμανιού ήταν μεγάλη. Θα υπάρξει ανταπόκριση;
Οι προτάσεις θα βρίσκονται στο υψηλό επίπεδο που απαιτεί το επιχειρηματικό προφίλ της ΟΛΘ ΑΕ και το γεγονός ότι απευθύνε ται στην παγκόσμια αγορά; Θα ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στην ≪καρδιά≫ του κέντρου της πόλης;Η εξέλιξη δικαίωσε –αν δεν ξεπέρασε- τις προσδοκίες. Μέχρι τις 31 Ιουλίου 2011, ημερομηνία κατά την οποία έληξε η προθεσμία συμμετοχής στο διαγωνισμό, υποβλήθηκαν 94 προτάσεις από τις οποίες οι 81 ήταν ατομικέςκαι οι 13 ομαδικές. Η αξιολόγηση των προτάσεων πραγματοποιήθηκε από πενταμελή επιτροπή στην οποία συμμετείχαν ανώτερα στελέχη της ΟΛΘ ΑΕ και καθηγητές ελληνικών πανεπιστημίων με ειδίκευση στο μάρκετινγκ και τη διοίκηση και οργάνωση λιμενικών επιχειρήσεων.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε και απονεμήθηκαν τα ακόλουθα βραβεία:
Πρώτο βραβείο (1.000 ευρώ): Στους Δημήτρη Θεοδωράκο (τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας) και Χριστίνα Στούπα (Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχεδιασμού Διοίκησης και Πολιτικής του Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου) με το σλόγκαν ≪Λιμάνι Θεσσαλονίκης: Η νέα πύλη της Ευρώπης. Μετακινώντας Ηπείρους, συγκινώντας ανθρώπους≫(≪Port of Thessaloniki: Europe’s new gateway. Moving continents, moving people≫).
Δεύτερο βραβείο (600 ευρώ): Στην Άννα Ιωαννίδου (τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας) με το σλόγκαν ≪Η εμπιστοσύνη σας, ο στόχος μας≫ (≪Your loyalty, our goal≫).
Τρίτο βραβείο (400 ευρώ): Στον Δημήτρη Στεφανή (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας) για το σλόγκαν ≪Ανταλλάζουμε αξίες… Παγκόσμια≫ (≪Trading values… Globally≫).
*Από το Port.thess Που κυκοφορεί
ΑΠΟ-portnet.gr