Άλλη μία εβδομάδα όπου οι αγοραπωλησίες δεν είχαν να παρουσιάσουν κάτι συνταρακτικό όσον αφορά τον αριθμό των πλοίων που άλλαξαν χέρια.
Στον τομέα των πλοίων ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Capes, τo ‘KAMISOU MARU’ 151.102 DWT (1994 – Kurushima) έκλεισε στα $ 15 εκ., σε
γενικές γραμμές στα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς..
✏ Στα Handymax το ‘WESTERN SANTIAGO’ 46.634 DWT (1997 – Mitsui) πουλήθηκε στα $ 14 εκ., περίπου 9% λιγότερο από το 2 χρόνια παλαιότερο ‘NIKKEI EAGLE’ 45.347 (1995 – Oshima) το οποίο πουλήθηκε τον Αύγουστο στα $ 15,4 εκ.
✏ Στα Handysizes το ‘SELETAR HOPE’ 18.320 DWT (2000 – Shiroku) έκλεισε στα $ 10,5 εκ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα MR’s το ‘PACIFIC OPAL’ 46.851 DWT (1993 – Halla) έκλεισε στα $ 7,25 εκ. τα οποία είναι και επίπεδα αγοράς.
✏ Στα Handysizes, το ‘KING EDWIN’ 35.775 (2000 – Daedong), πουλήθηκε στα $ 14,5 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr