Δεν φαίνεται να πέρασαν απαρατήρητα από τους γείτονες στοιχεία που θέλουν το προσεχές διάστημα τα επιτελεία των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων να ακολουθούν νέες ρότες ελέω κόστους καυσίμων και αέριων ρύπων.
Αποτέλεσμα του γεγονότος ο «γενικός συναγερμός» σχεδόν σε όλα τα terminals που εξυπηρετούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συναγερμός που σχετίζεται με τις υλικοτεχνικές υποδομές αλλά κυρίως με το σέρβις που παρέχεται στις εταιρίες πλοία των οποίων προσεγγίζουν Τουρκικά λιμάνια.
Το ενδεχόμενο ο «άξονας της Μεσογείου» να καταστεί προσεχώς «συμφερότερος» από πολλές απόψεις σε σχέση με τη «βόλτα» στα λιμάνια της Β. Θάλασσας τα μεγάλης από άποψης TEU -δεκάρια και άνω-πλοία προϋποθέτουν προετοιμασία η οποία έχει ήδη ξεκινήσει.
Η είδηση θα μπορούσε και να εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της ειδησεογραφίας για τα ζητήματα του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων αν:
- οι προοπτικές δεν εμφάνιζαν τη σημασία των λιμένων του Αιγαίου εν όψει και του «ανοίγματος» των αγορών της Μ. Θάλασσας
- το upd που κάνουν εταιρίες στις γραμμές τους στην Ανατολική Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα
- το εκπεφρασμένο Κινεζικό ενδιαφέρον για τον Πειραιά αλλά και δύο ακόμη εταιριών για λιμάνια με «πρόσωπο» στο Αιγαίο.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Αποτέλεσμα του γεγονότος ο «γενικός συναγερμός» σχεδόν σε όλα τα terminals που εξυπηρετούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συναγερμός που σχετίζεται με τις υλικοτεχνικές υποδομές αλλά κυρίως με το σέρβις που παρέχεται στις εταιρίες πλοία των οποίων προσεγγίζουν Τουρκικά λιμάνια.
Το ενδεχόμενο ο «άξονας της Μεσογείου» να καταστεί προσεχώς «συμφερότερος» από πολλές απόψεις σε σχέση με τη «βόλτα» στα λιμάνια της Β. Θάλασσας τα μεγάλης από άποψης TEU -δεκάρια και άνω-πλοία προϋποθέτουν προετοιμασία η οποία έχει ήδη ξεκινήσει.
Η είδηση θα μπορούσε και να εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της ειδησεογραφίας για τα ζητήματα του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων αν:
- οι προοπτικές δεν εμφάνιζαν τη σημασία των λιμένων του Αιγαίου εν όψει και του «ανοίγματος» των αγορών της Μ. Θάλασσας
- το upd που κάνουν εταιρίες στις γραμμές τους στην Ανατολική Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα
- το εκπεφρασμένο Κινεζικό ενδιαφέρον για τον Πειραιά αλλά και δύο ακόμη εταιριών για λιμάνια με «πρόσωπο» στο Αιγαίο.
ΑΠΟ-theseanation.gr