Ευνοημένα εμφανίζονται με βάση τα στοιχεία τα ισπανικά λιμάνια ελέω της σοβούσας κρίσης στις ακτές της Β. Αφρικής.
Ειδικότερα αύξηση 6% παρουσίασε πέρσι η κίνηση στο λιμάνι της Ισπανίας η οποία ενισχύθηκε από τους όγκους μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων.
Ο συνολικός όγκος ενισχύθηκε από το φορτίο που μετατοπίστηκε στα ισπανικά λιμάνια, εξαιτίας της προσωρινής διακοπής σε άλλες περιοχές, κυρίως στη Βόρεια Αφρική.
Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την Κεντρική Διεύθυνση Ισπανικών Λιμένων, Puertos del Estado, έδειξαν ότι το φορτίο μεταφόρτωσης παρουσίασε αύξηση κατά 18%, στα 109 εκατ. τόνους αντιπροσωπεύοντας το 25% της συνολικής χωρητικότητας που διεκπεραιώνονται από 28 δημόσια λιμάνια της χώρας.
Όσον αφορά την κίνηση εμπορευματοκιβωτίων, οι όγκοι αυξήθηκαν 17% αγγίζοντας τα 7.7 εκατ. teu, αντιπροσωπεύοντας το 55% της συνολικής διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων των 13.9 εκατ. teu σε ολόκληρο το εθνικό δίκτυο λιμάνι.
“Ένα μεγάλο μέρος του φορτίου μεταφόρτωσης μέσω των ισπανικών λιμένων έγινε για οπορτουνιστικούς λόγους που προκύπτουν από το διεθνές πλαίσιο στη Β. Αφρική. Η διατήρηση των αυτών των όγκων θα εξαρτηθεί από την ανταγωνιστικότητα των υπηρεσιών που παρέχονται από ισπανικούς λιμένες” αναφέρει σε ενημερωτικό σημείωμα το Puertos del Estado.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Ειδικότερα αύξηση 6% παρουσίασε πέρσι η κίνηση στο λιμάνι της Ισπανίας η οποία ενισχύθηκε από τους όγκους μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων.
Ο συνολικός όγκος ενισχύθηκε από το φορτίο που μετατοπίστηκε στα ισπανικά λιμάνια, εξαιτίας της προσωρινής διακοπής σε άλλες περιοχές, κυρίως στη Βόρεια Αφρική.
Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την Κεντρική Διεύθυνση Ισπανικών Λιμένων, Puertos del Estado, έδειξαν ότι το φορτίο μεταφόρτωσης παρουσίασε αύξηση κατά 18%, στα 109 εκατ. τόνους αντιπροσωπεύοντας το 25% της συνολικής χωρητικότητας που διεκπεραιώνονται από 28 δημόσια λιμάνια της χώρας.
Όσον αφορά την κίνηση εμπορευματοκιβωτίων, οι όγκοι αυξήθηκαν 17% αγγίζοντας τα 7.7 εκατ. teu, αντιπροσωπεύοντας το 55% της συνολικής διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων των 13.9 εκατ. teu σε ολόκληρο το εθνικό δίκτυο λιμάνι.
“Ένα μεγάλο μέρος του φορτίου μεταφόρτωσης μέσω των ισπανικών λιμένων έγινε για οπορτουνιστικούς λόγους που προκύπτουν από το διεθνές πλαίσιο στη Β. Αφρική. Η διατήρηση των αυτών των όγκων θα εξαρτηθεί από την ανταγωνιστικότητα των υπηρεσιών που παρέχονται από ισπανικούς λιμένες” αναφέρει σε ενημερωτικό σημείωμα το Puertos del Estado.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr