Ο γενικός γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, Θάνος Πάλλης τοποθετήθηκε αναφορικά με το σύστημα προκρατήσεων θέσεων στα κρουαζιερόπλοια (berth allocation) και στην προώθηση της κρουαζιέρας μέσω της συνεργασίας των λιμανιών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους της νεοσύστατης Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας.
ΠΗΓΗ-newsbomb.gr
Ο κ. Πάλλης διαβεβαίωσε ότι γίνονται ήδη συντονισμένες προσπάθειες, ώστε οι διοικήσεις των ελληνικών λιμανιών να ασκούν την τιμολογιακή πολιτική τους, βάσει των παγκόσμιων προτύπων, με ανακοίνωση δηλαδή των τιμολογίων τους, δύο έτη πριν από την εφαρμογή τους.
Όσον αφορά στο σύστημα προκρατήσεων θέσεων κρουαζιερόπλοιων, ο γενικός γραμματέας υπογράμμισε ότι αυτό θα δουλέψει καλύτερα με ταυτόχρονο εκσυγχρονισμό των δομών της πλοηγικής υπηρεσίας, για την οποία έχει δώσει ήδη εντολή σύστασης σχετικής επιτροπής.
Ο κ. Πάλλης ενημέρωσε παράλληλα τους εκπροσώπους της Ένωσης για τις διατάξεις που περιλαμβάνονται στο προς ψήφιση νομοσχέδιο του Υπ. Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας για το θαλάσσιο τουρισμό και την κατάργηση του καμποτάζ.
Επί τάπητος τέθηκε και η αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών, κυρίως των επαρχιακών λιμένων και ιδιαίτερα των λιμένων της νησιωτικής χώρας. Στο σημείο αυτό έγινε αναφορά σε συγκεκριμένους λιμένες που έχουν ιδιαιτερότητες, όπως για παράδειγμα η Σαντορίνη, όπου υπάρχει επιτακτική ανάγκη κατασκευής δεύτερου σύγχρονου και με μεγάλη χωρητικότητα τελεφερίκ.
Οι εκπρόσωποι της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων ενημερώθηκαν επίσης αναφορικά με τις προσπάθειες του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων για την αξιοποίηση των λιμένων κρουαζιέρας και την προώθηση παραχωρήσεων τερματικών σταθμών.