Οξύνεται ο λιμενικός ανταγωνισμός στα λιμάνια της Β. Θάλασσας, με το Αμβούργο να εμφανίζει αύξηση κίνησης ικανή να το επαναφέρει στη δεύτερη θέση μετά το Ρότερνταμ, θέση η οποία είχε απειληθεί από το 2009 και εντεύθεν.
Χάρις στη σημαντική κίνηση αλλά και μία σειρά από συμφωνίες που είχε κλείσει το λιμάνι, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και γενικών εμπορευμάτων του έχει δώσει μεγάλη ώθηση προς τα επάνω, γεγονός που δεν αποκλείεται να οδηγήσει στην ανακοίνωση μείωσης των τιμών εξυπηρέτησης μέχρι και το τέλος του επόμενου χρόνου, με μόνο στόχο να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στον ανταγωνισμό.
Τα γερμανικά λιμάνια, έχουν έρθει στο προσκήνιο καθώς πυκνώνουν οι συζητήσει εκ νέου, για ανάπτυξη των ποτάμιων μεταφορών στους κόλπους της ΕΕ καθώς το ζήτημα αυτό φάνηκε το τελευταίο διάστημα να έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε συσχετισμό με τις γενικότερες προσπάθειες ανάπτυξης του συνδυασμένου τρόπου μεταφοράς μεταξύ πλοίου – σιδηροδρόμου.
Τρόπου, που γαλλικά και ισπανικά αλλά και ιταλικά λιμάνια έχουν σπεύσει να αξιοποιήσουν. Ωστόσο τα γερμανικά λιμάνια είναι γνωστό ότι διαθέτουν από ετών άριστη σιδηροδρομική εξυπηρέτηση των φορτίων με ότι αυτό συνεπάγεται για τον ανταγωνισμό.
Το θέμα των τώρα των ποτάμιων μεταφορών μάλλον θα μονοπωλήσει προσεχώς το ενδιαφέρον καθώς ο τριπλός συνδυασμός πλοίο – τρένο – ποτάμι θα δημιουργήσει νέα δεδομένα αφού οι παγκόσμιες εμπορευματικές ροές έχουν ως πρόταγμα την σημαντική μείωση του κόστους μεταφοράς ειδικά στους τομείς του short sea στους οποίους τελευταία “συμπεριλαμβάνονται” και οι ποτάμιες μεταφορές.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Χάρις στη σημαντική κίνηση αλλά και μία σειρά από συμφωνίες που είχε κλείσει το λιμάνι, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και γενικών εμπορευμάτων του έχει δώσει μεγάλη ώθηση προς τα επάνω, γεγονός που δεν αποκλείεται να οδηγήσει στην ανακοίνωση μείωσης των τιμών εξυπηρέτησης μέχρι και το τέλος του επόμενου χρόνου, με μόνο στόχο να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στον ανταγωνισμό.
Τα γερμανικά λιμάνια, έχουν έρθει στο προσκήνιο καθώς πυκνώνουν οι συζητήσει εκ νέου, για ανάπτυξη των ποτάμιων μεταφορών στους κόλπους της ΕΕ καθώς το ζήτημα αυτό φάνηκε το τελευταίο διάστημα να έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε συσχετισμό με τις γενικότερες προσπάθειες ανάπτυξης του συνδυασμένου τρόπου μεταφοράς μεταξύ πλοίου – σιδηροδρόμου.
Τρόπου, που γαλλικά και ισπανικά αλλά και ιταλικά λιμάνια έχουν σπεύσει να αξιοποιήσουν. Ωστόσο τα γερμανικά λιμάνια είναι γνωστό ότι διαθέτουν από ετών άριστη σιδηροδρομική εξυπηρέτηση των φορτίων με ότι αυτό συνεπάγεται για τον ανταγωνισμό.
Το θέμα των τώρα των ποτάμιων μεταφορών μάλλον θα μονοπωλήσει προσεχώς το ενδιαφέρον καθώς ο τριπλός συνδυασμός πλοίο – τρένο – ποτάμι θα δημιουργήσει νέα δεδομένα αφού οι παγκόσμιες εμπορευματικές ροές έχουν ως πρόταγμα την σημαντική μείωση του κόστους μεταφοράς ειδικά στους τομείς του short sea στους οποίους τελευταία “συμπεριλαμβάνονται” και οι ποτάμιες μεταφορές.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr