Ανοδική πορεία καταγράφει η κινεζική ναυπηγική βιομηχανία σύμφωνα με την The China Association of National Shipbuilding Industry (CANSI). Παρ’όλα αυτά όπως διευκρινίζει η CANSI, οι ανοδικοί ρυθμοί έχουν περιοριστεί, το βιβλίο παραγγελιών έχει μειωθεί, ενώ υπάρχουν ορισμένα ναυπηγεία που αντιμετωπίζουν το φάσμα τηςπτώχευσης.
Αιτία μάλιστα μείωσης του βιβλίου παραγγελιών στα κινεζικά ναυπηγεία συνιστά ο περιορισμός της ζήτησης για ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων και bulker ,δύο δηλαδή τύπων πλοίων που αποτελούν την πλειονότητα των παραγγελιών.
Η Ένωση αναφέρει πως τα κινεζικά ναυπηγεία «φλερτάρουν» με την πρόκληση να επενδύσουν στα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης προκειμένου να εισέλθουν στην αγορά τωνLNG carriers και των mega containerships.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της CANSI η παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία θα βρίσκεται σε δυσχερή θέση και το τρέχον έτος καθώς οι παραγγελίες θα φτάσουν τα 70 με 80 εκατ. dwt.
ΠΗΓΗ-portnet.gr