Με «μηδενισμένο το κοντέρ» από άποψη χρόνου και με τις διαδικασίες του PSI να προσλαμβάνουν μορφή θρίλερ η νέα ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας υπό την κ. Α. Διαμαντοπούλου, που αναλαμβάνει σήμερα το μεσημέρι τα ηνία του υπουργείου καλείται μεταξύ των άλλων να αντιμετωπίσει ή μάλλον να επισπεύσει την επίλυση φλεγόντων προβλημάτων στον τομέα της ναυτιλίας.
Ουσιαστικά με «το καλημέρα σας» η υπουργός καλείται να επιταχύνει για το «χρονοκαθυστερημένο» νομοθέτημα που αφορά στα μέτρα κατά της πειρατείας που αφορούν στο εθνικό νηολόγιο και βεβαίως εκείνα που αφορούν στην ανταγωνιστικότητά του, αλλά και να αντιμετωπίσει στο σύνολό τους τα ζητήματα που αφορούν στην ακτοπλοΐα.
Τα οποία σημειωτέον πλέον έχουν καταδειχθεί για την μείζονα σημασία τους για τις θαλάσσιες μεταφορές, τις νησιωτικές οικονομίες και βέβαια για τον τουρισμό της χώρας καθώς ο ρόλος της ακτοπλοΐας ήταν, είναι και θα παραμένει στρατηγικός.
Σε αυτό το σκηνικό νεότερη επιστολή του ΣΕΕΝ, που «κατέπλευσε» στο ΥΠΑΑΝ, προ ανασχηματισμού, σημειώνει την αναγκαιότητα άμεσης δρομολόγησης λύσεων σε θέματα που είχε εξετάσει η διακομματική που είχε συστήσει ο επίσης παραιτηθείς υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Ναυτιλίας κ. Α. Γεωργιάδης το έργο της οποίας και δεν ολοκληρώθηκε ουσιαστικά εξαιτίας των πολιτικών εξελίξεων.
Από την άλλη πλευρά η κ. Διαμαντοπούλου θα πρέπει να «αντιμετωπίσει» και την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) της οποίας και η Εκτελεστική χθες, ως γνωστόν εξήγγειλε 48ωρες κυλιόμενες κινητοποιήσεις των οποίων και θα προσδιορίσει το χρόνο έναρξης την προσεχή εβδομάδα με τα σχετικά εξώδικα.
Και εδώ το «πεδίο» χαρακτηρίζεται «δύσκολο» καθώς η κ. Διαμαντοπούλου θα έχει να αντιμετωπίσει τις αλλεπάλληλες ανατροπές που συνέβησαν κυρίως το τελευταίο διάστημα αναφορικά με τον ασφαλιστικό φορέα των ναυτεργατών αλλά και τον υγειονομικό τους και με δεδομένο ότι η πλευρά της ΠΝΟ έχει «καταστεί δύσπιστη» ακριβώς λόγω των ανατροπών στα δεδομένα ελέω και των μνημονίων.
ΠΗΓΗ:theseanation.gr
jlazarou@theseanation.com
Ουσιαστικά με «το καλημέρα σας» η υπουργός καλείται να επιταχύνει για το «χρονοκαθυστερημένο» νομοθέτημα που αφορά στα μέτρα κατά της πειρατείας που αφορούν στο εθνικό νηολόγιο και βεβαίως εκείνα που αφορούν στην ανταγωνιστικότητά του, αλλά και να αντιμετωπίσει στο σύνολό τους τα ζητήματα που αφορούν στην ακτοπλοΐα.
Τα οποία σημειωτέον πλέον έχουν καταδειχθεί για την μείζονα σημασία τους για τις θαλάσσιες μεταφορές, τις νησιωτικές οικονομίες και βέβαια για τον τουρισμό της χώρας καθώς ο ρόλος της ακτοπλοΐας ήταν, είναι και θα παραμένει στρατηγικός.
Σε αυτό το σκηνικό νεότερη επιστολή του ΣΕΕΝ, που «κατέπλευσε» στο ΥΠΑΑΝ, προ ανασχηματισμού, σημειώνει την αναγκαιότητα άμεσης δρομολόγησης λύσεων σε θέματα που είχε εξετάσει η διακομματική που είχε συστήσει ο επίσης παραιτηθείς υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Ναυτιλίας κ. Α. Γεωργιάδης το έργο της οποίας και δεν ολοκληρώθηκε ουσιαστικά εξαιτίας των πολιτικών εξελίξεων.
Από την άλλη πλευρά η κ. Διαμαντοπούλου θα πρέπει να «αντιμετωπίσει» και την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) της οποίας και η Εκτελεστική χθες, ως γνωστόν εξήγγειλε 48ωρες κυλιόμενες κινητοποιήσεις των οποίων και θα προσδιορίσει το χρόνο έναρξης την προσεχή εβδομάδα με τα σχετικά εξώδικα.
Και εδώ το «πεδίο» χαρακτηρίζεται «δύσκολο» καθώς η κ. Διαμαντοπούλου θα έχει να αντιμετωπίσει τις αλλεπάλληλες ανατροπές που συνέβησαν κυρίως το τελευταίο διάστημα αναφορικά με τον ασφαλιστικό φορέα των ναυτεργατών αλλά και τον υγειονομικό τους και με δεδομένο ότι η πλευρά της ΠΝΟ έχει «καταστεί δύσπιστη» ακριβώς λόγω των ανατροπών στα δεδομένα ελέω και των μνημονίων.
ΠΗΓΗ:theseanation.gr
jlazarou@theseanation.com