το σύνολο των πράξεων να ξεπεράσει τον αριθμό των δέκα
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Capes, το ‘STAR YPSILON’ 150.940 DWT (1991 – Namura), έκλεισε στα $ 9.1 εκ.
✏ Στα Handymax, το ‘LABRO’ 41.093 DWT (1984 – Oshima), έκλεισε στα $ 3.8 εκ.
✏ Στα Handysize, το ‘ALADDIN RAINBOW’ 32.260 DWT (1999 – Kanda) πουλήθηκε στα $ 10.5 εκ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Aframax, το ‘HAMANE SPIRIT’ 105.000 DWT (1997 – Onomichi) αγοράστηκε στα $ 9.75 εκ.
✏ Στα Handysize, το ‘CAPE BEAR’ 33.540 DWT (1997 – Admiralteitskiy) πουλήθηκε στα $ 8,75 εκ., το ‘OAK GALAXY’ 19.900 DWT (2005 – Kurushima) αγοράστηκε από την Wilmar Singapore στα $ 19 εκ. και το ‘KALIA’ 5.250 DWT (1999 – Tuzla) πουλήθηκε στην Econav αντί $ 3,4 εκ.
ΠΗΓΗ:marinews.gr