Η 3η εβδομάδα του νέου έτους έκλεισε με τις διαλύσεις να σπάνε το φράγμα των 1,5 εκ. τόνων ενώ τα πλοία ξηρού φορτίου πλησίασαν τους 1 εκ. τόνους, με όλες τις αγορές να δείχνουν έντονη δραστηριότητα ακόμη και της Κίνας, παρά το γεγονός ότι προετοιμαζότανε για την εορτή του Νέου Έτους.
Η μόνη αγορά που ουσιαστικά δεν συμμετείχε στις διαλύσεις, για μία ακόμη εβδομάδα, ήτανε του Μπαγκλαντές λόγω ότι δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το τοπίο με την επιβολή του 5% φόρου αλλά και με το πάγωμα χρηματοδότησης από τις τράπεζες.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 1,555,751 DWT εκ των οποίων περίπου το 63% (972,763 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 25% (384,940 DWT) δεξαμενόπλοια, το 12% (198,048 DWT) Containers και MPP’s.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κινήθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 475 - $ 500 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 470 - $ 495 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 460 - $ 485 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 420 - $ 440 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΠΗΓΗ-marinews.gr