Το χαρακτηριστικό των ημερών ήταν ότι η άνοδος των τιμών που ροσέφεραν οι Κινέζοι για να στοκάρουν πριν από τις εορτές τους και από την άλλη η αλάρωση των τιμών των Ινδών λόγω του φησυχασμού τους ότι οι εξελίξεις στο Bangladesh δεν ευνοούν την γρήγορη επιστροφή του στον ανταγωνισμό, έφεραν τις τιμές Ινδικού Ωκεανού και Κίνας πιο κοντά από κάθε άλλη φορά.
Οι πωλήσεις δικαίωσαν τις προσδοκίες ότι θα φύγει τελικά
εφέτος πολύ τονάζ Bulkers καθώς καταγράφηκαν το επταήμερο πωλήσεις 537,000 DWT, ενώ τα δεξαμενόπλοια
δεν ακολούθησαν το ίδιο μοτίβο περιορισμένες σε 19,000 DWT και 102,000 LPG, ενώ και τα πλοία γενικού
φορτίου παρέμειναν χαμηλά με πωλήσεις για διάλυση 74,000 DWT.
ΑΠΟ-http://www.marinews.gr ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Οι πωλήσεις δικαίωσαν τις προσδοκίες ότι θα φύγει τελικά
εφέτος πολύ τονάζ Bulkers καθώς καταγράφηκαν το επταήμερο πωλήσεις 537,000 DWT, ενώ τα δεξαμενόπλοια
δεν ακολούθησαν το ίδιο μοτίβο περιορισμένες σε 19,000 DWT και 102,000 LPG, ενώ και τα πλοία γενικού
φορτίου παρέμειναν χαμηλά με πωλήσεις για διάλυση 74,000 DWT.
ΑΠΟ-http://www.marinews.gr ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA