Καθώς αυξάνονται οι απρόβλεπτοι έκτακτοι παράγοντες που συσκοτίζουν την κατεύθυνση που θα πάρει στην συνέχεια η ναυλαγορά και οι τιμές τονάζ, ο όγκος των συναλλαγών παρέμεινε χαμηλός άν και βελτιωμένος.
✏ Η συναλλαγή της εβδομάδας ήταν η ενδοκινέζική πώληση των Supramax ‘OSW I’ και ‘OSW 2’ 56,705 DWT (2010 Yangzhou Guoyu) μαζί με Resale 2 αδελφών πλοίων παράδοσης α’ και β’ τριμήνου 2011 προς
$ 27 εκ. το καθένα. Η χαμηλή τιμή μάλλον αντανακλά το φορολογικό πλεονέκτημα των ενδοκινεζικών συναλλαγών, καθώς προ 15 ημερών το ‘SAKER’ 58,000 DWT αργότερης παράδοσης 2012 (Yangzhou Dayang)
είχε πουληθεί $30 εκ. και ένα STX Dalian Resale 57,000 DWT (2011) προς $ 28,5 εκ. Ένα μικρό βήμα πίσω στην τιμή σε σχέση με πρόσφατα παραπλήσια last done έκανε και το Handymax ‘SILKY OCEAN’ 45,665 DWT (1995 Tsuneishi ) που πουλήθηκε σε Κινέζους προς $ 15,7 εκ. Στον τομέα των Handysize, το ‘ASIAN TOMORROW’ 32,411 DWT (2009 Jinse) πουλήθηκε σε άγνωστους προς $24,5 εκ. Η συναλλαγή αυτή αντανακλά την κάμψη των τιμών από τον περασμένο Δεκέμβριο που είχε πουληθεί το κατά 1 μόνο χρόνο νεότερο ‘APOLLONAS’ 32,311 DWT (2010 Samho) προς $ 32,4 εκ. Στην ίδια κατηγορία, το ‘FEDERAL MATANE’ 27,781 DWT (2004 Guangzhou) πουλήθηκε σε Έλληνες προς $ 20 εκ., και το ‘ATLANTIC ACE’ 28,671 DWT (1999 Imabari) προς $ 17 εκ. Στο παλαιό τονάζ, το ‘THOR CONFIDENCE’ 24,899 DWT (1983 HDV) πουλήθηκε προς $ 3,75 εκ. και το ‘S1 MOON’ 27,468 DWT (1984 Usuki) βρήκε αγοραστές προς $ 3,5 εκ. Τέλος, το minibulk ‘AMARYLLIS’ 7,200 DWT (2007 Linhai) πουλήθηκε σε άγνωστους προς $ 5,3 εκ.
✏ Αισθητή πλέον η χαλάρωση και στα δεξαμενόπλοια. Το ‘MC AMETHYST’ 301,866 DWT (1/2011 IHI)
πουλήθηκε στην Σιγκαπούρη προς $ 97 εκ. Προ τριμήνου είχαν μεταπωληθεί 2Χ318,000 DWT Dynacom
Resales (2012 Hyundai) προς $ 108 εκ. το καθένα. Στον τομέα των Aframax, το Crude ‘KYTHIRA’ 107,176
DWT (1997 Koyo) πουλήθηκε προς $ 21,5 εκ., ενώ μόλις προ μηνός είχε πουληθεί το συνομήλικο αδελφό
‘MONTE UMBE’ 107,222 DWT (1997 Koyo) προς $ 23 εκ. Τέλος, το ssteel IMO II/III ‘ORIETAL TULIP’
10,280 DWT (2000 Asakawa) πουλήθηκε σε άγνωστους προς 9,5 εκ και το double/double s. steel IMO II
‘NORDSTRAUM’ 4,165 DWT (1985 Norway) πουλήθηκε σε Ρώσους προς $ 3,25 εκ.
✏ Το έντονο ενδιαφέρον για Containerships κυρίως από πλευράς Ελλήνων αγοραστών συντηρεί το επίπεδο
των τιμών. To geared ‘NORDCLOUD’ 22,384 DWT (1997 Stettin) πουλήθηκε σε Έλληνες προς $ 13,5 εκ.
έναντι $ 13 εκ. που είχε πουληθεί προ μηνός το αδελφό σκάφος. Το gearless ‘SINAR SOLO’ 15,218 DWT
(1999 Hakata) πουλήθηκε προς $ 11 εκ. και το ‘HENRY SCHULTE’ 11,400 DWT (2000 Xiamen) πουλήθηκε
στην Sinokor προς $ 10 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr
✏ Η συναλλαγή της εβδομάδας ήταν η ενδοκινέζική πώληση των Supramax ‘OSW I’ και ‘OSW 2’ 56,705 DWT (2010 Yangzhou Guoyu) μαζί με Resale 2 αδελφών πλοίων παράδοσης α’ και β’ τριμήνου 2011 προς
$ 27 εκ. το καθένα. Η χαμηλή τιμή μάλλον αντανακλά το φορολογικό πλεονέκτημα των ενδοκινεζικών συναλλαγών, καθώς προ 15 ημερών το ‘SAKER’ 58,000 DWT αργότερης παράδοσης 2012 (Yangzhou Dayang)
είχε πουληθεί $30 εκ. και ένα STX Dalian Resale 57,000 DWT (2011) προς $ 28,5 εκ. Ένα μικρό βήμα πίσω στην τιμή σε σχέση με πρόσφατα παραπλήσια last done έκανε και το Handymax ‘SILKY OCEAN’ 45,665 DWT (1995 Tsuneishi ) που πουλήθηκε σε Κινέζους προς $ 15,7 εκ. Στον τομέα των Handysize, το ‘ASIAN TOMORROW’ 32,411 DWT (2009 Jinse) πουλήθηκε σε άγνωστους προς $24,5 εκ. Η συναλλαγή αυτή αντανακλά την κάμψη των τιμών από τον περασμένο Δεκέμβριο που είχε πουληθεί το κατά 1 μόνο χρόνο νεότερο ‘APOLLONAS’ 32,311 DWT (2010 Samho) προς $ 32,4 εκ. Στην ίδια κατηγορία, το ‘FEDERAL MATANE’ 27,781 DWT (2004 Guangzhou) πουλήθηκε σε Έλληνες προς $ 20 εκ., και το ‘ATLANTIC ACE’ 28,671 DWT (1999 Imabari) προς $ 17 εκ. Στο παλαιό τονάζ, το ‘THOR CONFIDENCE’ 24,899 DWT (1983 HDV) πουλήθηκε προς $ 3,75 εκ. και το ‘S1 MOON’ 27,468 DWT (1984 Usuki) βρήκε αγοραστές προς $ 3,5 εκ. Τέλος, το minibulk ‘AMARYLLIS’ 7,200 DWT (2007 Linhai) πουλήθηκε σε άγνωστους προς $ 5,3 εκ.
✏ Αισθητή πλέον η χαλάρωση και στα δεξαμενόπλοια. Το ‘MC AMETHYST’ 301,866 DWT (1/2011 IHI)
πουλήθηκε στην Σιγκαπούρη προς $ 97 εκ. Προ τριμήνου είχαν μεταπωληθεί 2Χ318,000 DWT Dynacom
Resales (2012 Hyundai) προς $ 108 εκ. το καθένα. Στον τομέα των Aframax, το Crude ‘KYTHIRA’ 107,176
DWT (1997 Koyo) πουλήθηκε προς $ 21,5 εκ., ενώ μόλις προ μηνός είχε πουληθεί το συνομήλικο αδελφό
‘MONTE UMBE’ 107,222 DWT (1997 Koyo) προς $ 23 εκ. Τέλος, το ssteel IMO II/III ‘ORIETAL TULIP’
10,280 DWT (2000 Asakawa) πουλήθηκε σε άγνωστους προς 9,5 εκ και το double/double s. steel IMO II
‘NORDSTRAUM’ 4,165 DWT (1985 Norway) πουλήθηκε σε Ρώσους προς $ 3,25 εκ.
✏ Το έντονο ενδιαφέρον για Containerships κυρίως από πλευράς Ελλήνων αγοραστών συντηρεί το επίπεδο
των τιμών. To geared ‘NORDCLOUD’ 22,384 DWT (1997 Stettin) πουλήθηκε σε Έλληνες προς $ 13,5 εκ.
έναντι $ 13 εκ. που είχε πουληθεί προ μηνός το αδελφό σκάφος. Το gearless ‘SINAR SOLO’ 15,218 DWT
(1999 Hakata) πουλήθηκε προς $ 11 εκ. και το ‘HENRY SCHULTE’ 11,400 DWT (2000 Xiamen) πουλήθηκε
στην Sinokor προς $ 10 εκ.
ΑΠΟ-marinews.gr