«Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
"Πολύς λόγος έχει γίνει τελευταία για την επανίδρυση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Το θέμα αυτό στάθηκε αφορμή ακόμη και για την παραίτηση ενός στενού συνεργάτη του Πρωθυπουργού. Παρόλα αυτά, το ΥΕΝ δεν επανιδρύθηκε.
Δεν γνωρίζουμε αν η λέξη «επανίδρυση» ξυπνά κακές μνήμες στην Κυβέρνηση και γι΄ αυτό απορρίπτει σταθερά το αίτημα, είναι όμως γεγονός ότι η συνεχής μεταφορά αρμοδιοτήτων ανάμεσα σε Υπουργεία μόνο κακό μπορεί να κάνει στον κλάδο.
Ακριβώς λόγω αυτού του κατακερματισμού και αυτής της ασυνεννοησίας μεταξύ υπηρεσιών του πρώην ΥΕΝ, ένα διαδικαστικό/οικονομικό/καταστατικό θέμα μεταξύ του Ρωσικού Νηογνώμονα και του τοπικού αντιπροσώπου του μεταμορφώθηκε σε μείζον ζήτημα, τα πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί θεωρήθηκαν μη έγκυρα με αποτέλεσμα αρκετά επιβατηγά πλοία να υποχρεωθούν να διακόψουν την εκτέλεση των δρομολογίων τους.
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά οι Έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκονται στο στόχαστρο και τιμωρούνται χωρίς να έχουν φταίξει σε τίποτε. Τα Ελληνικά ακτοπλοϊκά πλοία δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν σε θέματα ασφαλείας και δεν έχουν καμία ανάγκη να καταφύγουν σε παράνομες μεθόδους και πλαστογραφίες προκειμένου να διαπιστωθεί η αξιοπλοΐα τους.
Για την επίλυση του όλου ζητήματος και την άμεση έναρξη δρομολογίων των πλοίων αυτών θα πρέπει να επανενεργοποιηθεί το άρθρο 11 του ΠΔ 32/1997».
ΑΠΟ-marinews.gr
"Πολύς λόγος έχει γίνει τελευταία για την επανίδρυση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Το θέμα αυτό στάθηκε αφορμή ακόμη και για την παραίτηση ενός στενού συνεργάτη του Πρωθυπουργού. Παρόλα αυτά, το ΥΕΝ δεν επανιδρύθηκε.
Δεν γνωρίζουμε αν η λέξη «επανίδρυση» ξυπνά κακές μνήμες στην Κυβέρνηση και γι΄ αυτό απορρίπτει σταθερά το αίτημα, είναι όμως γεγονός ότι η συνεχής μεταφορά αρμοδιοτήτων ανάμεσα σε Υπουργεία μόνο κακό μπορεί να κάνει στον κλάδο.
Ακριβώς λόγω αυτού του κατακερματισμού και αυτής της ασυνεννοησίας μεταξύ υπηρεσιών του πρώην ΥΕΝ, ένα διαδικαστικό/οικονομικό/καταστατικό θέμα μεταξύ του Ρωσικού Νηογνώμονα και του τοπικού αντιπροσώπου του μεταμορφώθηκε σε μείζον ζήτημα, τα πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί θεωρήθηκαν μη έγκυρα με αποτέλεσμα αρκετά επιβατηγά πλοία να υποχρεωθούν να διακόψουν την εκτέλεση των δρομολογίων τους.
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά οι Έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκονται στο στόχαστρο και τιμωρούνται χωρίς να έχουν φταίξει σε τίποτε. Τα Ελληνικά ακτοπλοϊκά πλοία δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν σε θέματα ασφαλείας και δεν έχουν καμία ανάγκη να καταφύγουν σε παράνομες μεθόδους και πλαστογραφίες προκειμένου να διαπιστωθεί η αξιοπλοΐα τους.
Για την επίλυση του όλου ζητήματος και την άμεση έναρξη δρομολογίων των πλοίων αυτών θα πρέπει να επανενεργοποιηθεί το άρθρο 11 του ΠΔ 32/1997».
ΑΠΟ-marinews.gr