Κοντά δύο μήνες προ του νέου «θρίλερ» με την επόμενη δόση του Ευρω-δανείου τα λιμάνια θα βρεθούν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος καθώς σύμφωνα με εκτιμήσεις εγκύρων κύκλων ΕΕ και ΔΝΤ θα ζητήσουν απτά παραδείγματα ιδιωτικοποίησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του theseanation το διάστημα αυτό αναζητείται η «χρυσή τομή» για τη διάθεση ποσοστού των εισηγμένων αλλά και των μη εισηγμένων λιμένων στρατηγικής σημασίας με πλέον ισχυρά πέραν της χρηματιστηριακής διάθεσης εκείνη τη λύση, που δεν είναι άλλη της παραχώρησης, που απέδωσε και μάλιστα τα μέγιστα στην περίπτωση του ΟΛΠ.
Καλά πληροφορημένες πηγές σημείωναν με νόημα ότι το νομικό πλαίσιο είναι εκείνο που θα καθορίσει λίαν προσεχώς τις επόμενες κινήσεις, εκτός βέβαια της περιπτώσεως ανατροπών πολιτικού χαρακτήρα ήτοι μίας ενδεχόμενης εκλογικής αναμέτρησης πιθανώς αμέσως μετά την συζήτηση του προϋπολογισμού και με αυτή την αιτία.
Η περίπτωση ή μάλλον το «μοντέλο» του Πειραιά έχει τεθεί επί της «τραπέζης» και ουχί «επί τάπητος» των επιτελικών στελεχών εκείνων των επενδυτικών κύκλων που ενδιαφέρονται να «τοποθετηθούν» στο λιμάνι του Πειραιά. Που και πάλι, σύμφωνα με εκτιμήσεις χρηστών των εγκαταστάσεών του, θα αποτελέσει τον «πιλότο» των νέων εξελίξεων περί το εθνικό λιμενικό σύστημα.
Με αξιόλογα προγράμματα της ΕΕ περί τις συνδυασμένες μεταφορές να «τρέχουν» τα ελληνικά λιμάνια αποτελούν «φιλέτο» για τις ευρωπαϊκές εξελίξεις αναφορικά με τη διαμόρφωση των εμπορευματικών ροών, είτε σε εποχή κρίσεως είτε όχι, εξ αιτίας της γεωγραφικής τους θέσεως και μάλιστα σε ένα «σταυροδρόμι» όπου το τελευταίο διάστημα έρχονται να προστεθούν στα «διάφορα καλούδια» και οι περιπτώσεις διακίνησης κοιτασμάτων καυσίμων και αερίων από τις επικείμενες εξορύξεις στις ΑΟΖ της ανατολής Μεσογείου, του Ιονίου και της Αδριατικής προσεχώς.
ΑΠΟ-newscode.gr