«Η κυβέρνηση πρέπει να δημιουργήσει ένα κατάλληλο και φιλόξενο περιβάλλον για περαιτέρω επενδύσεις».
Αυτή είναι η απάντηση κύκλων της Ακτής Μιαούλη στις δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου ο οποίος αναφερόμενος στις κατηγορίες εκείνων των Ελλήνων που δεν έχουν συμμετάσχει θα έπρεπε στην προσπάθεια δημοσιονομικής εξυγίανσης συμπεριέλαβε και τους Έλληνες εφοπλιστές.
Επίσημη απάντηση δεν υπάρχει αφού το προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών βρίσκεται εκτός Ελλάδος. Οι όποιες επαφές μεταξύ του Ευ Βενιζέλου και της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας θα γίνει έως τις αρχές Οκτωβρίου.
Ο ελληνικός εφοπλισμός θεωρεί ότι αδικείται από τις αναφορές του αντιπροέδρου της κυβέρνηση αφού η ναυτιλία είναι ένας από τους δύο πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Το συνάλλαγμα που εισρέει κάθε χρόνιο κυμαίνεται στα 15 δισεκατομμύρια ευρώ. Μόνο την τελευταία 10ετία το συνολικό συνάλλαγμα ανήλθε στα 140 δισ. ευρώ
Εφοπλιστικοί κύκλοι μιλώντας στο «protothema.gr» τόνισαν ότι η κυβέρνηση στοχοποίησε τον κλάδο σε μία προσπάθεια να τον σύρει σε διάλογο κάτω από την κατακραυγή της κοινής γνώμης: «Δημιουργούν ενόχους για να στρέψουν το βλέμμα και την οργή του κόσμου σε άλλη κατεύθυνση» τονίζουν. Ο κύκλος εργασιών της ναυτιλίας έχει μειωθεί στο 20% του μέσου όρου της δεκαετίας 2000 - 2009.
Χαρακτηριστική είναι και η άποψη του προέδρου του προέδρου του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γιώργου Γράτσου.
«Αν είχαμε αναπτύξει την οικονομία μας με όραμα την εξωστρέφεια, η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον το ναυτιλιακό και οικονομικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου. Οι ιδεολογικές παρωπίδες και το λειτουργικό μας σύστημα είναι αυτά που μας βάζουν στο περιθώριο και βουλιάζουν την χώρα. Όπου αλλού στον κόσμο οι Έλληνες μεγαλουργούν.
Με κατάλληλο λειτουργικό σύστημα βασισμένο στην πρωτοπορία της Ελληνικής ναυτιλίας και τον υγιή ανταγωνισμό, θα μπορούσε να αναπτυχθεί η Ελλάδα σε πολιτιστικό, οικονομικό, ναυτιλιακό και διαμετακομιστικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου».
Η Ελλάδα θα μπορούσαμε επίσης να είναι το προτιμώμενο θέρετρο όχι μόνον της Ευρώπης.
«Αυτά όλα θα μπορούσαν να γίνουν αρκετά σύντομα αν βγάζαμε τις παρωπίδες και σπάζαμε τα δεσμά που μας κρατάνε πίσω», επισημαίνει.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της κυβέρνησης στα 5.643,2 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στην Ελλάδα το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2011, βάσει των στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδας.
Επίσης, κατά 31,1% αυξήθηκε η χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από το 2006 μέχρι την 30ή Ιουνίου 2011. Από το Νοέμβριο του 2006 όταν και τέθηκαν σε ισχύ τα τελευταία μέτρα ενίσχυσης της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας έχουν υψώσει την ελληνική σημαία 323 νέα πλοία συνολικής χωρητικότητας 20,1 εκατ. κόρων και μέσου όρου ηλικίας τα έξι έτη.
Η συνολική χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από 31,5 εκατ. κόρους την 31-1-2006 έφτασε τους 41,4 εκατ. κόρους την 30-6-2011, σημειώνοντας αύξηση κατά 31,1%.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: protothema.gr
Αυτή είναι η απάντηση κύκλων της Ακτής Μιαούλη στις δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου ο οποίος αναφερόμενος στις κατηγορίες εκείνων των Ελλήνων που δεν έχουν συμμετάσχει θα έπρεπε στην προσπάθεια δημοσιονομικής εξυγίανσης συμπεριέλαβε και τους Έλληνες εφοπλιστές.
Επίσημη απάντηση δεν υπάρχει αφού το προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών βρίσκεται εκτός Ελλάδος. Οι όποιες επαφές μεταξύ του Ευ Βενιζέλου και της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας θα γίνει έως τις αρχές Οκτωβρίου.
Ο ελληνικός εφοπλισμός θεωρεί ότι αδικείται από τις αναφορές του αντιπροέδρου της κυβέρνηση αφού η ναυτιλία είναι ένας από τους δύο πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Το συνάλλαγμα που εισρέει κάθε χρόνιο κυμαίνεται στα 15 δισεκατομμύρια ευρώ. Μόνο την τελευταία 10ετία το συνολικό συνάλλαγμα ανήλθε στα 140 δισ. ευρώ
Εφοπλιστικοί κύκλοι μιλώντας στο «protothema.gr» τόνισαν ότι η κυβέρνηση στοχοποίησε τον κλάδο σε μία προσπάθεια να τον σύρει σε διάλογο κάτω από την κατακραυγή της κοινής γνώμης: «Δημιουργούν ενόχους για να στρέψουν το βλέμμα και την οργή του κόσμου σε άλλη κατεύθυνση» τονίζουν. Ο κύκλος εργασιών της ναυτιλίας έχει μειωθεί στο 20% του μέσου όρου της δεκαετίας 2000 - 2009.
Χαρακτηριστική είναι και η άποψη του προέδρου του προέδρου του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γιώργου Γράτσου.
«Αν είχαμε αναπτύξει την οικονομία μας με όραμα την εξωστρέφεια, η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον το ναυτιλιακό και οικονομικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου. Οι ιδεολογικές παρωπίδες και το λειτουργικό μας σύστημα είναι αυτά που μας βάζουν στο περιθώριο και βουλιάζουν την χώρα. Όπου αλλού στον κόσμο οι Έλληνες μεγαλουργούν.
Με κατάλληλο λειτουργικό σύστημα βασισμένο στην πρωτοπορία της Ελληνικής ναυτιλίας και τον υγιή ανταγωνισμό, θα μπορούσε να αναπτυχθεί η Ελλάδα σε πολιτιστικό, οικονομικό, ναυτιλιακό και διαμετακομιστικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου».
Η Ελλάδα θα μπορούσαμε επίσης να είναι το προτιμώμενο θέρετρο όχι μόνον της Ευρώπης.
«Αυτά όλα θα μπορούσαν να γίνουν αρκετά σύντομα αν βγάζαμε τις παρωπίδες και σπάζαμε τα δεσμά που μας κρατάνε πίσω», επισημαίνει.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της κυβέρνησης στα 5.643,2 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στην Ελλάδα το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2011, βάσει των στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδας.
Επίσης, κατά 31,1% αυξήθηκε η χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από το 2006 μέχρι την 30ή Ιουνίου 2011. Από το Νοέμβριο του 2006 όταν και τέθηκαν σε ισχύ τα τελευταία μέτρα ενίσχυσης της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας έχουν υψώσει την ελληνική σημαία 323 νέα πλοία συνολικής χωρητικότητας 20,1 εκατ. κόρων και μέσου όρου ηλικίας τα έξι έτη.
Η συνολική χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από 31,5 εκατ. κόρους την 31-1-2006 έφτασε τους 41,4 εκατ. κόρους την 30-6-2011, σημειώνοντας αύξηση κατά 31,1%.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: protothema.gr