Η δυναμική των διαλύσεων για τον Αύγουστο, παρότι την περίοδο του Ραμαζάν, ήτανε αρκετά ικανοποιητική.
Εκτιμούμε ότι ο συνολικός μηνιαίος όγκος διαλύσεων έφτασε τους κάτι παραπάνω από 3 εκατομμύρια τόνους, περίπου 66 πλοία, αρκετά ικανοποιητικό νούμερο για Αύγουστο μήνα. Συνολικά για τους πρώτους 8 μήνες του 2011 έχουν διαλυθεί περίπου 21,7 εκατομμύρια τόνοι σε αντίθεση με 25,7 για όλο το 2010 και 28,9 για όλο το 2009. Εκτιμάται ότι ο ρυθμός διαλύσεων λόγω της υπέρ-προσφοράς τονάζ ενδεχομένως να αυξηθεί για το υπόλοιπο του 2010.
✏ Η αγορά της Ινδίας λόγω των σταθερών τιμών του σιδήρου και το τέλος των μουσώνων μας προϊδεάζει για αύξηση της ζήτησης, άρα και των τιμών, σύμφωνα με τα λεγόμενα των αγοραστών.
Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 505 - $ 525 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα, με αρκετές πράξεις να έχουν λάβει χώρα.
✏ Το Πακιστάν, λόγω των εορτών του Ραμαζάν, απείχε από την αγορά και μάλιστα την τελευταία
εβδομάδα δεν σημειώθηκε ούτε μία πράξη. Με την λήξη όμως των εορτών αναμένουμε την ανάκαμψη της ζήτησης. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν ήτανε από $ 485 - $ 510 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Το Μπαγκλαντές δείχνει να έχει «επιλεκτική» συμπεριφορά λόγω ότι υπάρχουν αρκετά πλοία στις τοπικές ακτές, ιδιαίτερα Capes που είχαν κλειστεί στις αρχές του Ιουλίου αλλά και του επικείμενου κλεισίματος των διαλυτηρίων στις 12 Οκτωβρίου. Την τελευταία εβδομάδα μόνο μία πράξη έλαβε χώρα, αλλά υπάρχουν εκτιμήσεις ότι κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου ενδεχομένως να υπάρξει κινητικότητα από τους αγοραστές του Chittagong. Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 525 για πλοία
ξηρού και δεξαμενόπλοια.
ΑΠΟ-marinews.gr
Εκτιμούμε ότι ο συνολικός μηνιαίος όγκος διαλύσεων έφτασε τους κάτι παραπάνω από 3 εκατομμύρια τόνους, περίπου 66 πλοία, αρκετά ικανοποιητικό νούμερο για Αύγουστο μήνα. Συνολικά για τους πρώτους 8 μήνες του 2011 έχουν διαλυθεί περίπου 21,7 εκατομμύρια τόνοι σε αντίθεση με 25,7 για όλο το 2010 και 28,9 για όλο το 2009. Εκτιμάται ότι ο ρυθμός διαλύσεων λόγω της υπέρ-προσφοράς τονάζ ενδεχομένως να αυξηθεί για το υπόλοιπο του 2010.
✏ Η αγορά της Ινδίας λόγω των σταθερών τιμών του σιδήρου και το τέλος των μουσώνων μας προϊδεάζει για αύξηση της ζήτησης, άρα και των τιμών, σύμφωνα με τα λεγόμενα των αγοραστών.
Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 505 - $ 525 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα, με αρκετές πράξεις να έχουν λάβει χώρα.
✏ Το Πακιστάν, λόγω των εορτών του Ραμαζάν, απείχε από την αγορά και μάλιστα την τελευταία
εβδομάδα δεν σημειώθηκε ούτε μία πράξη. Με την λήξη όμως των εορτών αναμένουμε την ανάκαμψη της ζήτησης. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν ήτανε από $ 485 - $ 510 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Το Μπαγκλαντές δείχνει να έχει «επιλεκτική» συμπεριφορά λόγω ότι υπάρχουν αρκετά πλοία στις τοπικές ακτές, ιδιαίτερα Capes που είχαν κλειστεί στις αρχές του Ιουλίου αλλά και του επικείμενου κλεισίματος των διαλυτηρίων στις 12 Οκτωβρίου. Την τελευταία εβδομάδα μόνο μία πράξη έλαβε χώρα, αλλά υπάρχουν εκτιμήσεις ότι κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου ενδεχομένως να υπάρξει κινητικότητα από τους αγοραστές του Chittagong. Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 525 για πλοία
ξηρού και δεξαμενόπλοια.
ΑΠΟ-marinews.gr