Έντονη είναι η φημολογία πως Sinopec και Petrochina είναι έτοιμες να παραγγείλουν 80 Vlcc αλλάζοντας δραματικά τα δεδομένα στην αγορά.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της Fearnley τα 80 αυτά πλοία θα μπορούν να μεταφέρουν 3,6 εκ. βαρέλια ημερησίως από την Μέση Ανατολή ή 2,4 εκ. βαρέλια από την Δυτική Αφρική.
Η Κίνα καταναλώνει καθημερινά 9,6 εκ. βαρέλια ημερησίως και εισάγει τα 4,2 εκ. βαρέλια. Οι φήμες λένε πως τα πλοία θα κοστίσουν περί τα 80 εκ. δολάρια το ένα και θα παραδοθούν μεταξύ 1013 και 2016.
Σύμφωνα με τους Clarksons αυτή την στιγμή ναυπηγούνται 158 Vlcc εκ των οποίων τα 69 στην Κίνα, το 2012 εκτιμάται ότι θα πέσουν στην αγορά 50, ενώ υπάρχουν και 50 υπερήλικα που προβλέπεται να αποσυρθούν.
Αυτό όμως που έχει μεγάλο ενδιαφέρον, είναι ενδεχομένως το γεγονός ότι τόσο η Sinopec όσο και η Petrochina, θα μπορούν να αγοράσουν κάποια από τα 69 Vlcc που ναυπηγούνται στην Κίνα, με την προϋπόθεση ότι αυτοί που τα έχουν παραγγείλει δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους.
Σε αυτό συνηγορεί απόφαση, που δημιουργεί προηγούμενο, του Αγγλικού δικαστηρίου που δικαίωσε κινεζικό ναυπηγείο που πούλησε πλοίο που είχε παραγγελθεί από άλλον πλοιοκτήτη, και ο οποίος είχε αναβάλει την παραλαβή του πλοίου έχοντας αφήσει και δόσεις απλήρωτες με την δικαιολογία ύπαρξης ελαττωμάτων.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Σύμφωνα με τους αναλυτές της Fearnley τα 80 αυτά πλοία θα μπορούν να μεταφέρουν 3,6 εκ. βαρέλια ημερησίως από την Μέση Ανατολή ή 2,4 εκ. βαρέλια από την Δυτική Αφρική.
Η Κίνα καταναλώνει καθημερινά 9,6 εκ. βαρέλια ημερησίως και εισάγει τα 4,2 εκ. βαρέλια. Οι φήμες λένε πως τα πλοία θα κοστίσουν περί τα 80 εκ. δολάρια το ένα και θα παραδοθούν μεταξύ 1013 και 2016.
Σύμφωνα με τους Clarksons αυτή την στιγμή ναυπηγούνται 158 Vlcc εκ των οποίων τα 69 στην Κίνα, το 2012 εκτιμάται ότι θα πέσουν στην αγορά 50, ενώ υπάρχουν και 50 υπερήλικα που προβλέπεται να αποσυρθούν.
Αυτό όμως που έχει μεγάλο ενδιαφέρον, είναι ενδεχομένως το γεγονός ότι τόσο η Sinopec όσο και η Petrochina, θα μπορούν να αγοράσουν κάποια από τα 69 Vlcc που ναυπηγούνται στην Κίνα, με την προϋπόθεση ότι αυτοί που τα έχουν παραγγείλει δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους.
Σε αυτό συνηγορεί απόφαση, που δημιουργεί προηγούμενο, του Αγγλικού δικαστηρίου που δικαίωσε κινεζικό ναυπηγείο που πούλησε πλοίο που είχε παραγγελθεί από άλλον πλοιοκτήτη, και ο οποίος είχε αναβάλει την παραλαβή του πλοίου έχοντας αφήσει και δόσεις απλήρωτες με την δικαιολογία ύπαρξης ελαττωμάτων.
ΑΠΟ-theseanation.gr