Περαιτέρω πίεση των τιμών στα πλοία από δεύτερο χέρι διαπιστώνουν οι ναυλομεσιτικοί οίκοι, όπως και, παράλληλα, μία σημαντική μείωση του αριθμού αγοραπωλησιών πλοίων σε σύγκριση με πέρυσι την ίδια περίοδο.
Οι πλοιοκτήτες, από την πλευρά τους, παραμένουν διστακτικοί, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι στην εξέλιξη αυτή «συμβάλλει» και η στενότητα που παρατηρείται στις χρηματοδοτήσεις από πλευράς τραπεζών για την αγορά πλοίου από δεύτερο χέρι.
Παρ' όλη τη στενότητα της αγοράς, ο ελληνικός εφοπλισμός εξακολουθεί να κρατά τα πρωτεία και τη μερίδα του λέοντος στις πράξεις αγοραπωλησίας πλοίων στο τρέχον εννεάμηνο, καθώς, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου allied shipbroking, είναι μακρά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε second hand πλοία με μερίδιο περί το 25%, αναδεικνύοντας και σε αυτό τον τομέα την ιδιαίτερη ανταγωνιστική θέση που κατέχει στην παγκόσμια ναυτιλία.
Από τα 12,49 δισ. δολ. που έχουν επενδυθεί από την αρχή του τρέχοντος έτους μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου για αγορές πλοίων, τα 3 δισ. δολ. τα έχουν επενδύσει Ελληνες εφοπλιστές.
Ειδικότερα, ελληνικά εφοπλιστικά συμφέροντα απέκτησαν 118 πλοία στη διάρκεια του εννεάμηνου του 2011, επενδύοντας, όπως προαναφέρθηκε, 3,054 δισ. δολ. Το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, είχαν αγορασθεί 195 πλοία αντί 4,93 δισ. δολ.
Συνολικά, μέχρι στιγμής το 2011, έχουν αλλάξει χέρια 732 πλοία, συνολικής αξίας 12,49 δισ. δολ., ενώ, πέρυσι το ίδιο διάστημα, είχαν αλλάξει χέρια 860 πλοία, συνολικής αξίας 16,14 δισ. δολ.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Μερική Αναδημοσίευση
Οι πλοιοκτήτες, από την πλευρά τους, παραμένουν διστακτικοί, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι στην εξέλιξη αυτή «συμβάλλει» και η στενότητα που παρατηρείται στις χρηματοδοτήσεις από πλευράς τραπεζών για την αγορά πλοίου από δεύτερο χέρι.
Παρ' όλη τη στενότητα της αγοράς, ο ελληνικός εφοπλισμός εξακολουθεί να κρατά τα πρωτεία και τη μερίδα του λέοντος στις πράξεις αγοραπωλησίας πλοίων στο τρέχον εννεάμηνο, καθώς, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου allied shipbroking, είναι μακρά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε second hand πλοία με μερίδιο περί το 25%, αναδεικνύοντας και σε αυτό τον τομέα την ιδιαίτερη ανταγωνιστική θέση που κατέχει στην παγκόσμια ναυτιλία.
Από τα 12,49 δισ. δολ. που έχουν επενδυθεί από την αρχή του τρέχοντος έτους μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου για αγορές πλοίων, τα 3 δισ. δολ. τα έχουν επενδύσει Ελληνες εφοπλιστές.
Ειδικότερα, ελληνικά εφοπλιστικά συμφέροντα απέκτησαν 118 πλοία στη διάρκεια του εννεάμηνου του 2011, επενδύοντας, όπως προαναφέρθηκε, 3,054 δισ. δολ. Το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, είχαν αγορασθεί 195 πλοία αντί 4,93 δισ. δολ.
Συνολικά, μέχρι στιγμής το 2011, έχουν αλλάξει χέρια 732 πλοία, συνολικής αξίας 12,49 δισ. δολ., ενώ, πέρυσι το ίδιο διάστημα, είχαν αλλάξει χέρια 860 πλοία, συνολικής αξίας 16,14 δισ. δολ.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Μερική Αναδημοσίευση