Οι επιφυλάξεις που εκφράσαμε στην προηγούμενη ανασκόπηση για την συνέχιση του υψηλού όγκου διαλύσεων επαληθεύθηκαν στην πράξη καθώς την προηγούμενη εβδομάδα ο αριθμός των διαλύσεων ήτανε σημαντικά μειωμένος.
Οι φόβοι για επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, όπως επίσης η νομισματική αστάθεια και ιδιαίτερα της Ινδίας και οι πτωτικές τιμές του steel scrap και των μη σιδηρούχων (non-ferrous) μετάλλων, δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστη την αγορά των διαλύσεων.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 348,328 DWT εκ των οποίων το 67% περίπου ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 18% περίπου δεξαμενόπλοια και το υπόλοιπο 15% αφορούσε MPP’s, Ro-Ro και Passenger/Car Carriers.
✏ Το τοπίο στην Ινδία είναι θολό η ακόμα καλύτερα μπερδεμένο. Μερικοί τελικοί αγοραστές είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν βάσει των προηγούμενων τιμών καθώς πιστεύουν ότι η αγορά θα επιστρέψει στα υψηλά ενώ κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι θα υπάρξει μία λογική πτώση τιμών η οποία θα παραμείνει και δεν θα είναι προσωρινή. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Το Πακιστάν, έχει αρχίσει και βλέπει την ευκαιρία που παρουσιάζεται με την πτώση των τιμών η οποία μειώνει τη διαφορά στις τιμές συγκριτικά με την Ινδία. Nα αναφέρουμε ότι το Πακιστάν έχει τα πρωτεία στον τομέα των tankers λόγω ότι απαιτεί gas free for man entry requirements ενώ η Ινδία απαιτεί hot works certificate. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν παραμείνανε σταθερές
με την προηγούμενη εβδομάδα από $ 490 - $ 515 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Nεν υπήρξε καθόλου αγοραστικό ενδιαφέρον την προηγούμενη εβδομάδα στο Μπαγκλαντές, με τα διαλυτήρια να παραμένουν γεμάτα από προηγούμενα κλεισίματα. Επίσης αρκετά πλοία παραμένουν δεμένα στα όρια των λιμανιών λόγω των «απογοητευτικών» τιμών, ενώ ταυτόχρονα αναμένεται ηπαράταση από τα δικαστήρια όπως έχει δείξει και η ιστορία ότι θα δοθεί τελικά. Οι τιμές, κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
✏ Με την συνέχιση της πτώσης των τιμών του steel scrap αλλά και των μη σιδηρούχων (non-ferrous) μετάλλων, η Κίνα απείχε από την αγορά και οι τοπικοί τελικοί αγοραστές δεν κατάφεραν να προσφέρουν τιμές ώστε να κλείσουν πλοία που βρίσκονταν στην περιοχή, παρά την έλλειψη πλοίων στα διαλυτήρια που παρατηρείται. Οι τιμές παρουσίασαν πτώση και κυμάνθηκαν από $ 430 - $ 450
για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
ΑΠΟ-marinews.gr
Ανάλυση G.Moundreas S.A.
Οι φόβοι για επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, όπως επίσης η νομισματική αστάθεια και ιδιαίτερα της Ινδίας και οι πτωτικές τιμές του steel scrap και των μη σιδηρούχων (non-ferrous) μετάλλων, δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστη την αγορά των διαλύσεων.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 348,328 DWT εκ των οποίων το 67% περίπου ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 18% περίπου δεξαμενόπλοια και το υπόλοιπο 15% αφορούσε MPP’s, Ro-Ro και Passenger/Car Carriers.
✏ Το τοπίο στην Ινδία είναι θολό η ακόμα καλύτερα μπερδεμένο. Μερικοί τελικοί αγοραστές είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν βάσει των προηγούμενων τιμών καθώς πιστεύουν ότι η αγορά θα επιστρέψει στα υψηλά ενώ κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι θα υπάρξει μία λογική πτώση τιμών η οποία θα παραμείνει και δεν θα είναι προσωρινή. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Το Πακιστάν, έχει αρχίσει και βλέπει την ευκαιρία που παρουσιάζεται με την πτώση των τιμών η οποία μειώνει τη διαφορά στις τιμές συγκριτικά με την Ινδία. Nα αναφέρουμε ότι το Πακιστάν έχει τα πρωτεία στον τομέα των tankers λόγω ότι απαιτεί gas free for man entry requirements ενώ η Ινδία απαιτεί hot works certificate. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν παραμείνανε σταθερές
με την προηγούμενη εβδομάδα από $ 490 - $ 515 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Nεν υπήρξε καθόλου αγοραστικό ενδιαφέρον την προηγούμενη εβδομάδα στο Μπαγκλαντές, με τα διαλυτήρια να παραμένουν γεμάτα από προηγούμενα κλεισίματα. Επίσης αρκετά πλοία παραμένουν δεμένα στα όρια των λιμανιών λόγω των «απογοητευτικών» τιμών, ενώ ταυτόχρονα αναμένεται ηπαράταση από τα δικαστήρια όπως έχει δείξει και η ιστορία ότι θα δοθεί τελικά. Οι τιμές, κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
✏ Με την συνέχιση της πτώσης των τιμών του steel scrap αλλά και των μη σιδηρούχων (non-ferrous) μετάλλων, η Κίνα απείχε από την αγορά και οι τοπικοί τελικοί αγοραστές δεν κατάφεραν να προσφέρουν τιμές ώστε να κλείσουν πλοία που βρίσκονταν στην περιοχή, παρά την έλλειψη πλοίων στα διαλυτήρια που παρατηρείται. Οι τιμές παρουσίασαν πτώση και κυμάνθηκαν από $ 430 - $ 450
για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
ΑΠΟ-marinews.gr
Ανάλυση G.Moundreas S.A.