- Καλήμερα σε όλους. Κανείς πλέον δεν ασχολείται με τα προβλήματα της ελληνικής ναυτιλίας, επιβατηγού και εμπορικής.
- Στην πράξη αποδεικνύεται ότι η απορρόφηση του ΥΕΝ σε ένα άλλο υπουργείο, όπως αυτό της Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, υπό έναν υπουργό, ΔΕΝ περπατάει.
- Πώς να τα προλάβει όλα ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης; Πόσα καρπούζια να κρατήσει κάτω από την ίδια μασχάλη;
- Την ώρα που η Ελλάδα βουλιάζει στα οικονομικά προβλήματα είναι φυσιολογικό για τον υπουργό Ανάπτυξης να τρέχει να βρει ξένους επενδυτές να έρθουν στην Ελλάδα. Και η ναυτιλία έχει αφεθεί στη μοίρα της.
- Οι γ.γ. και οι υπηρεσιακοί παράγοντες ό,τι και να κάνουν δεν είναι υπουργοί. Το μόνο που μπορούν είναι ένα «μασάζ εγκεφάλου» σε όσους πηγαίνουν να τους δουν και να τους καταθέσουν για μαία ακόμη φορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είτε μεμονωμένα είτε ως κλάδος.
- Θα μου πείτε ότι τρέχουν στην κυβέρνηση να βρουν ξένους επενδυτές και δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία σε επιχειρηματίες όπως οι Έλληνες εφοπλιστές που ζητούν σταθερό επενδυτικό πλαίσιο για να φέρουν δουλειές στην Ελλάδα.
- Την ώρα που αναζητούμε ξένους επενδυτές τα μισά από τα 15 δισ. ευρώ ναυτιλιακού συναλλάγματος που εισέρχονται ετησίως στην Ελλάδα από τη Ναυτιλία ξαναφεύγουν στο εξωτερικό.
- Την ώρα που αναζητούμε ξένους επενδυτές χάνεται η ευκαιρία να αξιοποιήσουμε την κρουαζιέρα. Το 2012… «πάει-έφυγε» και κινδυνεύει να χαθεί και το 2013. Ανυπολόγιστη οικονομική αιμορραγία.
- Η ακτοπλοία βουλιάζει στα προβλήματά της και κανείς δεν μπορεί να δώσει μία εναλλακτική λύση.
- Ούτε το πιο απλό δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. Μία συνέντευξη τύπου από τον αρμόδιο υπουργό με θέμα την Ελληνική Ναυτιλία. Πλήρης η απαξίωση.
- Θα μου πείτε «εδώ ο κόσμος καίγεται, βαρκούλες αρμενίζουν.» Όμως αυτές οι «βαρκούλες» είναι μία από τις δύο σανίδες σωτηρίας , μαζί με τον τουρισμό, για τούτη εδώ την χώρα.
ΑΠΟ-marinews.gr
Αναδημοσίευση από την
εφημερίδα Η ΑΞΙΑ
- Στην πράξη αποδεικνύεται ότι η απορρόφηση του ΥΕΝ σε ένα άλλο υπουργείο, όπως αυτό της Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, υπό έναν υπουργό, ΔΕΝ περπατάει.
- Πώς να τα προλάβει όλα ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης; Πόσα καρπούζια να κρατήσει κάτω από την ίδια μασχάλη;
- Την ώρα που η Ελλάδα βουλιάζει στα οικονομικά προβλήματα είναι φυσιολογικό για τον υπουργό Ανάπτυξης να τρέχει να βρει ξένους επενδυτές να έρθουν στην Ελλάδα. Και η ναυτιλία έχει αφεθεί στη μοίρα της.
- Οι γ.γ. και οι υπηρεσιακοί παράγοντες ό,τι και να κάνουν δεν είναι υπουργοί. Το μόνο που μπορούν είναι ένα «μασάζ εγκεφάλου» σε όσους πηγαίνουν να τους δουν και να τους καταθέσουν για μαία ακόμη φορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είτε μεμονωμένα είτε ως κλάδος.
- Θα μου πείτε ότι τρέχουν στην κυβέρνηση να βρουν ξένους επενδυτές και δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία σε επιχειρηματίες όπως οι Έλληνες εφοπλιστές που ζητούν σταθερό επενδυτικό πλαίσιο για να φέρουν δουλειές στην Ελλάδα.
- Την ώρα που αναζητούμε ξένους επενδυτές τα μισά από τα 15 δισ. ευρώ ναυτιλιακού συναλλάγματος που εισέρχονται ετησίως στην Ελλάδα από τη Ναυτιλία ξαναφεύγουν στο εξωτερικό.
- Την ώρα που αναζητούμε ξένους επενδυτές χάνεται η ευκαιρία να αξιοποιήσουμε την κρουαζιέρα. Το 2012… «πάει-έφυγε» και κινδυνεύει να χαθεί και το 2013. Ανυπολόγιστη οικονομική αιμορραγία.
- Η ακτοπλοία βουλιάζει στα προβλήματά της και κανείς δεν μπορεί να δώσει μία εναλλακτική λύση.
- Ούτε το πιο απλό δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. Μία συνέντευξη τύπου από τον αρμόδιο υπουργό με θέμα την Ελληνική Ναυτιλία. Πλήρης η απαξίωση.
- Θα μου πείτε «εδώ ο κόσμος καίγεται, βαρκούλες αρμενίζουν.» Όμως αυτές οι «βαρκούλες» είναι μία από τις δύο σανίδες σωτηρίας , μαζί με τον τουρισμό, για τούτη εδώ την χώρα.
ΑΠΟ-marinews.gr
Αναδημοσίευση από την
εφημερίδα Η ΑΞΙΑ