Containerships: Νέες παραγγελίες αξίας 57 δισ. δολ.

Στα 27 δισ. δολάρια υπολογίζονται οι παραγγελίες για νέα containerships από το 2009 μέχρι σήμερα, φτάνοντας περίπου στα ίδια επίπεδα με το ύψος των επενδύσεων στο τομέα πριν από τη κρίση του 2008.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner, από το 2009 μέχρι τώρα έχουν κατατεθεί νέες παραγγελίες συνολικής χωρητικότητας 2,4 εκατ. teu αξίας 27 δισ. δολαρίων, ενώ στο παγκόσμιο orderbook υπάρχουν ακόμα παραγγελίες κατατεθειμένες πριν από το Σεπτέμβριο του 2008 για 2,1 εκατ. teu αξίας 30 δισ. δολαρίων. Το σύνολο της νέας χωρητικότητας αναμένεται να έχει παραδοθεί στις ναυτιλιακές εταιρείες μέχρι το 2015.

Από το σύνολο των 57 δισ. δολαρίων τα 22 δισ. δολάρια αφορούν επενδύσεις πλοιοκτητών που ναυλώνουν τα πλοία τους, ενώ στα 35 δισ. δολάρια ανέρχονται οι επενδύσεις των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών.

Οι 18 από τις 20 μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών έχουν δεσμεύσει σε νέες παραγγελίες κεφάλαια ύψους 33 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την Alphaliner.

Η Maersk έχει πραγματοποιήσει τις μεγαλύτερες επενδύσεις συνολικού ύψους 6,5 δισ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων και των 20 containerships χωρητικότητας 18.000 teu το καθένα, ενώ έχει τη δυνατότητα να ασκήσει option για την κατασκευή άλλων 10. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η NOL, η οποία έχει παραγγείλει 32 πλοία συνολικής αξίας 3,8 δισ. δολαρίων.

Εκτός από το σημερινό orderbook, η τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία διαχείρισης containerships, η γαλλική CMA CGM, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για να κατασκευάσει 20 containerships χωρητικότητας 9.000 με 10.000 teu το καθένα, συνολικής αξίας 2 δισ. δολαρίων περίπου.

Η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με κινεζικά ναυπηγεία και κινεζικές τράπεζες. Πιο συγκεκριμένα η CMA συζητά με τα κρατικά κινεζικά ναυπηγεία, China State Shipbuilding Corp (CSSC) και China Shipbuilding Industry Corp (CSIC). Σε περίπτωση που επιτευχθεί συμφωνία οι ναυπηγήσεις θα χρηματοδοτηθούν από την Export-Import Bank of China.

Η TUI

Εν τω μεταξύ, ο γερμανικός τουριστικός κολοσσός TUI είναι έτοιμος να διατηρήσει το ποσοστό του σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης containerships στον κόσμο, τη Hapag-Lloyd.

H ΤUI, η οποία έχει το 38,4% των μετοχών, είχε βάλει πωλητήριο στην Hapag - Lloyd από τον Ιανουάριο. Σύμφωνα όμως με τους γερμανικούς Financial Times οι διαπραγματεύσεις με τον όμιλο Albert Ballin, ο οποίος είναι ήδη μέτοχος της Hapag, για τη μεταβίβαση ποσοστού 33% έχουν «κολλήσει».









ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.