Χωρίς αμφιβολία η προηγούμενη εβδομάδα κινήθηκε σε πολύ καλύτερα επίπεδα από την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ακόμη κάποια επιφυλακτικότητα η οποία οφείλεται σε διάφορους παράγοντες όπως κάποια προβλήματα finance τους τελευταίους μήνες, νομισματικές διακυμάνσεις αλλά επίσης και η «σπέκουλα» των cash buyers όπου αγοράσανε πλοία σε υψηλές τιμές αλλά οι end buyers δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 1,104,522 DWT εκ των οποίων το 48,25% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 45,63% δεξαμενόπλοια και το υπόλοιπο 6% περίπου αφορούσε MPP’s, Reefers και Containers.
✏ Φόβοι έχουν αρχίζει και εκφράζονται για την αγορά της Ινδίας λόγω ότι οι Cash Buyers αγόραζαν πλοία σε υψηλές τιμές, τιμές όμως στις οποίες οι End Buyers δεν έχουν καμία διάθεση να προσφέρουν.
Αναμένουμε τις εξελίξεις καθώς δεν υπάρχουν ενθαρρυντικά σημάδια ότι αυτή η κατάσταση θα αλλάξει σύντομα. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 495 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΑΠΟ-marinews.gr
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ακόμη κάποια επιφυλακτικότητα η οποία οφείλεται σε διάφορους παράγοντες όπως κάποια προβλήματα finance τους τελευταίους μήνες, νομισματικές διακυμάνσεις αλλά επίσης και η «σπέκουλα» των cash buyers όπου αγοράσανε πλοία σε υψηλές τιμές αλλά οι end buyers δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 1,104,522 DWT εκ των οποίων το 48,25% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 45,63% δεξαμενόπλοια και το υπόλοιπο 6% περίπου αφορούσε MPP’s, Reefers και Containers.
✏ Φόβοι έχουν αρχίζει και εκφράζονται για την αγορά της Ινδίας λόγω ότι οι Cash Buyers αγόραζαν πλοία σε υψηλές τιμές, τιμές όμως στις οποίες οι End Buyers δεν έχουν καμία διάθεση να προσφέρουν.
Αναμένουμε τις εξελίξεις καθώς δεν υπάρχουν ενθαρρυντικά σημάδια ότι αυτή η κατάσταση θα αλλάξει σύντομα. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 495 - $ 525 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΑΠΟ-marinews.gr