Το τοπίο στον τομέα των διαλύσεων η εβδομάδα που μας πέρασε δεν έχει ουσιαστικά διαφοροποιηθεί από το κλίμα των τελευταίων εβδομάδων.
Η αβεβαιότητα λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης συνεχίζει να επηρεάζει και τον τομέα των διαλύσεων ο οποίος συνεχίζει να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και με μειωμένες τιμές.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 500,779 DWT εκ των οποίων περίπου το 77% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 1,3% δεξαμενόπλοια, το 10,3% Containers, το 5,6% RO-ROs και το 4,9% MPP’s. Να επισημάνουμε ότι αν από τον συνολικό όγκο αφαιρέσουμε την διάλυση του ORE Carrier με 200,999 DWT, τότε ο συνολικός όγκος αλλά και ο όγκος των πλοίων ξηρού φορτίου είναι ακόμη πιο χαμηλός.✏ Στην Ινδία, η πτώση των τιμών του σιδήρου έχει βάλει σε στάση αναμονής την αγορά παρά το γεγονός ότι η ρούπια είχε πάλι κάποια σημάδια ανάκαμψης. Η αποχή των τελικών αγοραστών δημιουργεί την πεποίθηση ότι οι τιμές θα διορθώσουν και άλλο ιδιαίτερα όσο το Μπαγκλαντές συνεχίζει να παραμένει κλειστό. Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν από $ 470 - $ 500 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Το Πακιστάν αυτή τη στιγμή προσφέρει τις πιο υψηλές τιμές και αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στην αγορά τις επόμενες εβδομάδες ιδιαίτερα σε μεγαλύτερα πλοία. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν ήτανε από $ 475 - $ 505 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Στο Μπαγκλαντές η ακροαματική διαδικασία που ήτανε να γίνει στις 13 Νοεμβρίου δεν έγινε! Υποτίθεται ότι θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα, αλλά και να γίνει θα χρειαστούν 2 ακόμη εβδομάδες λόγω γραφειοκρατίας μέχρι τα διαλυτήρια να επαναλειτουργήσουν.
✏ Η πτωτική πορεία των τιμών στην Κίνα συνεχίστηκε, και ουσιαστικά παρέμεινε για άλλη μία φορά εκτός αγοράς. Οι τιμές στην Κίνα κυμάνθηκαν από $ 350 - $ 375 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΑΠΟ-marinews.gr