Παρά την αβεβαιότητα και το γεγονός ότι η Ινδία βρίσκεται σε εορταστική περίοδο, το Μπαγκλαντές είναι κλειστό, το Πακιστάν απέχει πιστεύοντας ότι η αγορά θα διορθώσει και την Κίνα να προσφέρει αρκετά χαμηλότερα από όλες τις αγορές, ο αριθμός των διαλύσεων ήτανε λίγο πιο υψηλός από την προηγούμενη εβδομάδα. Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 711,717 DWT εκ των οποίων το 60,5% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 30,7% δεξαμενόπλοια, το 8,8% περίπου αφορούσε Reefers και MPP’s.
✏ Το Πακιστάν, όπου την προ-προηγούμενη εβδομάδα, πρόσφερε τις υψηλότερες τιμές, χαρακτηρίζεται από μία στάση αναμονής με τον φόβο διόρθωσης των τιμών και περιμένει την Ινδία να μπει πάλι στην αγορά και σε τι επίπεδο τιμών. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν ήτανε από $ 480 - $ 510 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Το δικαστήριο δεν συνεδρίασε για να αποφασίσει αν θα δοθεί παράταση λειτουργίας στο Μπαγκλαντές λόγω και του ατυχήματος που αναφέραμε στην προηγούμενη ανασκόπηση. Εκτιμάται ότι τα διαλυτήρια θα απέχουν τον Νοέμβριο και ενδεχομένως και κάποιες μέρες το ]εκέμβριο.
✏ Η αγορά της Κίνας, με τις προσφερόμενες τιμές να είναι περίπου $ 100 χαμηλότερα από τον ανταγωνισμό αντιμετωπίζει δυσκολίες στο να δελεάσει πωλητές. Ενδεχομένως με το κλείσιμο του Μπαγκλαντές να μπορέσει να κλείσει κάποια πλοία αλλά ταυτόχρονα θα χρειαστεί να βελτιώσει λίγο τις τιμές της. Οι τιμές στην Κίνα κυμάνθηκαν από $ 380 - $ 390 για πλοία ξηρού φορτίου και
δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΑΠΟ-marinews.gr