Ορατός είναι πλέον ο κίνδυνος να «προσπεράσουν» τα ελληνικά λιμάνια οι επενδύσεις, καθώς εξακολουθεί θολό το τοπίο περί των χρονικών κύκλων αποκρατικοποίησης ποσοστών που ήδη έχουν ανακοινωθεί, αλλά και της τελικής κατάληξης σχεδιασμών που αναφέρονται στο ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν.
Με πλέον κοντινό παράδειγμα εκείνο της Τουρκίας που επενδύει ταχύτατα σε εννέα συνολικά λιμάνια για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και όχι μόνο, το όλο ζήτημα των αποκρατικοποιήσεων εισήλθε σε νέο κύκλο συζητήσεων, καθώς χθες επί του θέματος τοποθετήθηκε μεν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γ. Ανωμερίτης αλλά το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων δε, στο οποίο έχει παραχωρηθεί αυτή τη στιγμή προς πώληση του 23,1% των μετοχών του ΟΛΠ, δεν έχει καταλήξει σε τελικές αποφάσεις, και ιδιαίτερα για τη δεύτερη φάση που προβλέπει το Μεσοπρόθεσμο, και η οποία αναφέρει την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στα δύο μεγάλα λιμάνια.
Την ίδια στιγμή πάντως υφίσταται και ανάσχεση των όποιων επενδύσεων στο λιμενικό cluster καθώς το οικονομικο-πολιτικό σκηνικό διαμορφώνει προοπτική προσφυγής στις κάλπες το προσεχές έτος ενώ επίσης δεν έχει ξεκαθαριστεί η προοπτική δημιουργίας Αττικού Λιμενικού Συστήματος, οι συζητήσεις περί του οποίου καλά κρατούν από το 80 και εντεύθεν,το οποίο θα περιλαμβάνει και τα τέσσερα λιμάνια της Αττικής (Πειραιάς, Ελευσίνα, Λαύριο, Ραφήνα), αλλά και με την ταυτόχρονη ύπαρξη Αρχής Λιμένος για τα λιμάνια αυτά, που θα είναι Δημόσιος Οργανισμός.
jlazarou@theseanation.com
ΑΠΟ-theseanation.gr
Με πλέον κοντινό παράδειγμα εκείνο της Τουρκίας που επενδύει ταχύτατα σε εννέα συνολικά λιμάνια για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και όχι μόνο, το όλο ζήτημα των αποκρατικοποιήσεων εισήλθε σε νέο κύκλο συζητήσεων, καθώς χθες επί του θέματος τοποθετήθηκε μεν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γ. Ανωμερίτης αλλά το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων δε, στο οποίο έχει παραχωρηθεί αυτή τη στιγμή προς πώληση του 23,1% των μετοχών του ΟΛΠ, δεν έχει καταλήξει σε τελικές αποφάσεις, και ιδιαίτερα για τη δεύτερη φάση που προβλέπει το Μεσοπρόθεσμο, και η οποία αναφέρει την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στα δύο μεγάλα λιμάνια.
Την ίδια στιγμή πάντως υφίσταται και ανάσχεση των όποιων επενδύσεων στο λιμενικό cluster καθώς το οικονομικο-πολιτικό σκηνικό διαμορφώνει προοπτική προσφυγής στις κάλπες το προσεχές έτος ενώ επίσης δεν έχει ξεκαθαριστεί η προοπτική δημιουργίας Αττικού Λιμενικού Συστήματος, οι συζητήσεις περί του οποίου καλά κρατούν από το 80 και εντεύθεν,το οποίο θα περιλαμβάνει και τα τέσσερα λιμάνια της Αττικής (Πειραιάς, Ελευσίνα, Λαύριο, Ραφήνα), αλλά και με την ταυτόχρονη ύπαρξη Αρχής Λιμένος για τα λιμάνια αυτά, που θα είναι Δημόσιος Οργανισμός.
jlazarou@theseanation.com
ΑΠΟ-theseanation.gr